Wix חשפה את אסטרטגיית הקמפיין שלה לסופרבול 2015

בקמפיין החברה תציג 5 כוכבי-עבר גדולים של ליגת הפוטבול NFL, המתמודדים עם האתגר שמציג המעבר מימיהם ככוכבי פוטבול להיותם בעלי עסקים קטנים

לוגו של WIX
לוגו של WIX

כ-3.5 שבועות לפני הסופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית - האירוע הנצפה ביותר בטלוויזיה בארה"ב - חברת האינטרנט Wix חשפה אתמול (ד') פרטים ראשונים מסרטון הפרסומת שתשדר באירוע.

WIX פיתחה פלטפורמה שמאפשרת הקמת אתר אינטרנט בקלות, והיא פונה בעיקר לעסקים קטנים. קמפיין ItsThatEasy# של Wix מציג חמישה כוכבי-עבר גדולים של ליגת ה-NFL - ברט פארב, טרל אוונס, אמית סמית', לארי אלן ופרנקו האריס, המתמודדים עם האתגר שמציג המעבר מימיהם ככוכבי פוטבול להיותם בעלי עסקים קטנים.

בתהליך מגלים השחקנים שבניית אתר באמצעות Wix מקלה משמעותית על השקת וניהול העסק שלהם. כחלק מחשיפת הכיוון הקריאייטיבי, הציגה Wix סרטון בכיכובו של אוונס, שמציג את "העסק החדש והלא אופייני שלו". לכל אחד מכוכבי הפרסומות, נתפרו, לדברי החברה "מיזמים מצחיקים לפי מידותיו הייחודיות".

בימים הקרובים צפוי לעלות לאוויר אתר ייעודי, שבאמצעותו יופצו בהדרגה כל החומרים של הקמפיין. "להקים ולנהל עסק קטן זו משימה קשה אך מאוד מתגמלת. בקמפיין שלנו בחרנו להדגים כיצד Wix מסייעת לפשט את אחד ההיבטים המורכבים של ניהול עסק קטן - פיתוח נוכחות מקצועית ודינמית ברשת", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix.

ל-Wix יש יותר מ-58 מיליון לקוחות, מהם כ-1.1 מיליון לקוחות משלמים. חלק ניכר משירותי התוכן של החברה מוצע בחינם, והלקוחות מחויבים בתשלום בגין שירותי פרימיום. Wix הוקמה ומנוהלת על-ידי אבישי אברהמי, והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי של 810 מיליון דולר.