ראש העיר החשוד בהטרדה מינית: מוטי ששון מעיריית חולון

מוטי ששון, ראש עיריית חולון, נחקר היום בחשד שהטריד מינית עובדת לשעבר ■ פרקליטו טוען כי לא היו דברים מעולם: "הוא מעולם לא הטריד אף אישה; עומדים מולו גורמים אופוזיציוניים בעלי אינטרסים"

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, נחקר אתמול (ב') בחשד לביצוע עבירות מין בעובדת לשעבר - כך הותר לפרסום. עורך דינו טוען בתוקף כי לא היו דברים מעולם, וכי גורמי אופוזיציה בעירייה עומדים מאחורי התלונה.

על-פי המידע שנחשף בחדשות 2 בחודש נובמבר, עובדת עיריית חולון לשעבר הגישה תלונה למשטרה, לפיה ששון נהג להטריד אותה לפני כ-3 שנים במהלך עבודתה. עוד טענה כי הוא אף העיר לה הערות בעלות אופי מיני.

הדברים הגיעו לשיא לאחר שהעובדת הגיעה למכוניתו של ראש העירייה, שם ביצע בה לכאורה מעשה מגונה - כך לטענתה. בתלונה שהגישה למשטרה טענה העובדת כי ששון ביצע עבירות מין גם כלפי עובדות נוספות. לדבריה, בשל האירועים היא נאלצה לעזוב את עבודתה בעירייה.

פרקליטו של ששון מסר בעקבות החקירה כי "כבוד ראש העיר חף מפשע. הוא מעולם לא הטריד אף אישה. אני שמח שהוזמן סוף-סוף לחקירה כדי לאמת את הדברים. אין שום עבירה פלילית, שום אישה לא הוטרדה מצדו. עומדים מולו גורמים אופוזיציוניים בעלי אינטרסים, וכשלא מצליחים להתעמת איתו בדרך דמוקרטית - מנסים באמצעים אחרים".