רשת NBC תכניס כ-360 מיליון דולר מהסופרבול ה-49

כהשוואה, FOX ששידרה בארה"ב את אירוע השיא של הספורט האמריקאי אשתקד גרפה הכנסות פרסום של כ-332 מיליון דולר

הסופרבול, אירוע השיא של הספורט האמריקאי, הוא גם רגע הפיק של הטלוויזיה בארה"ב: אשתקד, 111.5 מיליון צופים בארה"ב הפכו את משחק הגמר של ה-NFL למשדר הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית.

לפי חברת חקר השוק Kantar Media, הכנסות הפרסום שגרפה רשת Fox, ששידרה את המשחק בו גברה דנבר ברונקוס על סיאטל סיהוקס - עמדו על 332 מיליון דולר, בזכות מכירת ספוטים בני 30 שניות במחיר ממוצע של 4.2 מיליון דולר.

על-פי ה"לוס אנג'לס טיימס", מכירות שיא בסך 4.5 מיליון דולר בממוצע לספוט של 30 שנויות צפויות לייצר למעלה מ-360 מיליון דולר ל-NBC, שתשדר הלילה את הסופרבול ה-49 בין ניו אינגלנד פטריוטס לסיאטל סיהוקס. למעלה מ-70 מפרסמים שונים צפויים להשתתף בחגיגה.

ב-NBC מעריכים כי 115 מיליון צופים ישברו את שיא הצפייה שנרשם לפני שנה.