חשד: עדי לדרמן, שפרץ למחשב של מדונה, עשה זאת שוב

מעצרו הוארך היום ב-6 ימים, לאחר שלפי החשד המשיך לפרוץ למחשבים של מספר אמנים בחו"ל, גנב מתוכם סינגלים מקדמיים וסופיים שטרם פורסמו וסחר בהם באינטרנט תמורת תשלום

בית משפט השלום בראשון-לציון האריך היום (ג') ב-6 ימים את מעצרו של עדי לדרמן, החשוד כי חדר למחשבים של אמנים בינלאומיים ובהם מדונה וסחר בהם ברשת. זאת, לאחר שבעיצומה של החקירה נגדו ובהסתיים התנאים שהוטלו עליו עם שחרורו ממעצר, חשפה היחידה חשד ואספה ראיות לכך שלדרמן המשיך לבצע לכאורה את העבירות בגינן נעצר ונחקר מלכתחילה ועבירות דומות, ובשל כך עצרה אותו אתמול בשנית.

מעצרו הראשון של לדרמן בחודש ינואר התבצע בתום חקירה סמויה בינלאומית מאומצת וסבוכה, שניהלה יחידת הסייבר הארצית בלהב 433, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ומודיעיניים מתקדמים ולאור ביסוס חשד לכך שחדר למחשביהם של מספר אמנים בינ"ל, גנב מתוכם סינגלים מקדמיים וסופיים שטרם פורסמו וסחר בהם באינטרנט תמורת תשלום.

החקירה החלה בעקבות תלונה של מדונה באמצעות עורך דין ישראלי. בהמשך, לאור ממצאי החקירה הסמויה, החל שיתוף פעולה הדוק עם ה-FBI ועלה חשד למקרים נוספים של חדירה למחשבים של אמנים בחו"ל שזהותם אינה ידועה, גניבת יצירות וסחר בהן.