קר בחוץ? סטארט-אפ ישלח את המגזין עד פתח הבית תוך דקות

סטארט-אפ בשם Postmates ישלח את מגזין "ווג" עד דלת הבית עם שליח מיוחד, "תוך דקות ספורות", לתושבי ניו-יורק

אולי מזג-האוויר הקר מרתיע, או שאנשים פשוט מתעצלים לגשת לדוכן מכירות המגזינים הקרוב לביתם, אך יש לכך פתרון. סטארט-אפ בשם Postmates ישלח את מגזין "ווג" עד דלת הבית עם שליח מיוחד, "תוך דקות ספורות". זאת, בהנחה שאתם גרים בניו-יורק.

שירות Vogue on demand ("ווג" לפי דרישה) יינתן תמורת 15 דולר, לעומת מחיר רגיל של כ-5 דולר למגזין, ומצורף אליו מנוי חצי שנתי למגזין הדפוס ולגרסת האונליין. הגליונות העוקבים יישלחו כבר באמצעות שירותי הדואר האמריקאים.

למעשה, הקוראים משלמים פרמיה עבור המשלוח האישי והמהיר. במצב רגיל, קידום מכירות לאתר "ווג" מציע 6 גיליונות דפוס וגישה לדיגיטל תמורת 6 דולר בלבד. דובר חברת Postmates סירב לומר כמה כסף החברה לוקחת מכל הזמנה.

התפוצה הממוצעת של "ווג" עמדה על 1.2 מיליון גיליונות במהלך ששת החודשים הראשונים של 2014. נתון זה מצביע על ירידה של 1% לעומת השנה שלפניו, והיא מיוחסת בעיקר לרידה במכירות מגזינים בודדים. לעומת זאת, מספר המנויים למגזין טיפס כמעט ב-3% ל-956,352.

קונדה נאסט, בעלת "ווג", כבר ניסתה בעבר שיתופי פעולה בדיגיטל, שנועדו לחזק את מכירות הפרינט. כך, ב-2013 סגרה עסקה עם אמזון, שנועדה להקל על קוראים להירשם כמנויים למגזיניה, בהם גם "ואניטי פייר", "GQ" ,"Wired" ו"ניו-יורקר".