תערוכת הסלולר: LG מציגה שעון וסמארטפונים חדשים

השעון G Watch Urbane הוא בעיצוב יוקרתי וקיבל מראה "אתלטי" ורשמי יותר, אשר יתאים גם למשתמש המחפש נראות אלגנטית ■ 4 הסמארטפונים לשוק הביניים הושקו בשמות Magna, Spirit, Leon ו-Joy

חברת LG ערכה אתמול (א') מסיבת עיתונאים בתערוכת הסלולר בברצלונה. החברה הציגה שעון בעיצוב יוקרתי - G Watch Urbane, שהוא בעצם גרסת אלגנטית יותר לדגם הנוכחי שלה - G Watch R. גרסת האורבן קיבלה מראה "אתלטי" ורשמי יותר, אשר יתאים גם למשתמש המחפש נראות אלגנטית.

השעון מגיע עם מסך OLED עגול בגודל 1.3 אינץ'. גוף השעון עשוי ממתכת אל-חלד עמידה, וזמין בגימור כסף או זהב. רצועת השעון עשויה מעור. ניתן להחליף את הרצועה עם כל רצועה בגודל 22 מ"מ. השעון גם כולל חיישן למדידת דופק. השעון פועל על מערכת ההפעלה אנדרואיד Wear. מועד השקה ומחיר לא פורסם.

ב-LG הציגו גם 4 סמארטפונים לשוק הביניים בשמות Magna, Spirit, Leon ו-Joy. ב-LG מספרים שדגמי ה-MAGNA וה-SPIRIT מעוצבים על פי פילוסופיית העיצוב החדשה של החברה, אשר מאפשרת הנדסת אנוש נוחה, למשל בזמן החזקת המכשיר. המסך קעור בצורה עדינה ברדיוס של 3,000 מ"מ. המכשירים יגיעו עם מסכים בגודל 4 עד 5 אינץ'.

בחברת LG מספרים שעם ליין החדש שלה, היא מביאה חווית משתמש אשר הייתה עד כה הייתה מנת חלקם של מכשירים בקטגוריות פרימיום בלבד, כמו פיצ'ר ה-Gesture Shot, אשר מאפשר לבצע צילומי סלפי בעזרת תנועת יד קלה המתזמנת צילום לאחר שלוש שניות.

טווח הצילום בעזרת ה-Gesture Shot הוארך למטר וחצי, כך שיתאים גם לצילום בעזרת מוט סלפי. פיצ'ר ה- Glance View(מבט חטוף), אשר הוצגה לראשונה בדגם ה-G Flex 2, מאפשר גישה מהירה ונוחה למידע כמו שעה, הודעות אחרונות, או יומן שיחות, והכל באמצעות העברת אצבע על המסך, גם כאשר הוא כבוי.

דגם ה-Magna מגיע עם מסך 5 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד מרובע ליבות במהירות 1.3 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון ומצלמה בעלת חיישן 8 מגה פיקסל (יש גם גרסת 5 מגה פיקסל). דגם Spirit מגיע עם מסך 4.7 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד מרובע ליבות במהירות 1.3 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון ומצלמה בעלת חיישן 8 מגה פיקסל (יש גם גרסת 5 מגה פיקסל).

דגם Leon מגיע עם מסך 4.5 אינץ' (לא HD), מעבד מרובע ליבות במהירות 1.3 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון ומצלמה בעלת חיישן 8 מגה פיקסל (יש גם גרסת 5 מגה פיקסל). דגם Joy מגיע עם מסך 4 אינץ' (לא HD), מעבד כפול ליבה (יש גם גרסת ארבע ליבות) במהירות 1.2 ג'יגה הרץ עם חצי ג'יגה זיכרון (יש גם גרסת 1 ג'יגה) ומצלמה בעלת חיישן 5 מגה פיקסל. לא פורסמו מחירים.