סערת הפיטורים: עובדי כיל מפגינים מול משרד רה"מ בירושלים

לאחר שהפגינו אתמול בת"א, חסמו רחובות וניסו לפרוץ למשרדי ההנהלה, עובדי כיל עברו להפגין היום בירושלים במחאה על כוונת כיל לפטר 140 עובדים

כיל / צילום: ההסתדרות
כיל / צילום: ההסתדרות

לאחר שהפגינו אתמול בת"א, חסמו רחובות וניסו לפרוץ למשרדי ההנהלה, עובדי כיל מפגינים היום (ד') בירושלים מול משרד ראש הממשלה. זאת, במחאה על כוונת כיל לפטר 140 עובדים בתואנה של "התייעלות". לעובדי כיל הצטרפו מאות עובדים מרחבי הארץ כדי "לזעוק את זעקת אזור הדרום", לשון הודעת ההסתדרות.

אתמול העובדים הפגינו מול משרדי החברה ברחוב הארבעה בת"א, ניסו לפרוץ למגדלי ההנהלה, ובהמשך צעדו ברחובות ובליווי כוחות משטרה ומג"ב גדולים, וחסמו את אבן גבירול וקרליבך.

כיל / צילום: ההסתדרות
 כיל / צילום: ההסתדרות

באזור הדרום כבר נערכים לשביתה כללית החל ממחר בגיבוי ההסתדרות. היו"ר אבי ניסנקורן פירסם אתמול את המוסדות ומקומות העבודה שצפויים לשבות, ובינהם נמלי הים, נמל התעופה באילת, אגד, חברת החשמל, משרדי ממשלה ועוד.

לדברי ניסנקורן, "לא נשלים עם המצב ולא ניתן יד להרחבת מעגל האבטלה. על מדינת ישראל להפעיל את מניית הזהב ולדאוג לעובדיה של קבוצת כיל. המאבק להצלת הדרום הוא מאבק של כל אזרחי ישראל אשר לא מוכנים לאבד על הפנים החברתיות של המדינה. לא מוותרים על הדרום".

כיל / צילום: ההסתדרות
 כיל / צילום: ההסתדרות