רייטינג שבועי: משדרי הבחירות כבשו את הטבלה

למעלה מ-2.3 מיליון ישראלים צפו במשדרי הבחירות בערוצים השונים ביום שלישי ■ יותר ממיליון צופים ל"המירוץ למיליון" של רשת במוצ"ש

המדגם בערוץ 2/ צילום:תמר מצפי
המדגם בערוץ 2/ צילום:תמר מצפי

למעלה מ-2.3 מיליון ישראלים צפו במשדרי הבחירות בערוצים השונים ביום שלישי האחרון. המשדר המשותף של חברת חדשות 2 והזכיינית קשת מוביל את הטבלה עם 39.6% רייטינג ו-1.362 מיליון צופים. רגע השיא היה בעת פרסום המדגם, אז נרשם רייטינג של 41.5%.

גם לערוץ 10 היה ערב מוצלח במיוחד - במשדר המדגם של חדשות 10, בין 21:50 ל-22:15, צפו 19.1%, עם רגע שיא של 21.9% צפייה. זהו הישג משמעותי, שכן הערוץ כמעט הכפיל את נתוני הצפייה שלו לעומת משדר הבחירות של 2013. התוכנית המיוחדת של "גב האומה", ששודרה באותו ערב, השיגה נתונים רגילים לעונה, עם 15.9% צפייה.

ערוץ 1 התחזק אף הוא לעומת מערכת הבחירות שעברה, עם 8.5% במשקי-בית יהודיים (בין השעות 21:58-22:18); באותו זמן הועברו שידוריו גם לערוץ 9, שם הם זכו ל-3.2% צפייה.

על-פי נתוני ועדת המדרוג, נרשמה עלייה בנתח הצפייה לעומת מערכת הבחירות הקודמת ב-2013.

הפרק המיוחד של "ארץ נהדרת", ששודר ביום הבחירות, ממוקם שלישי בטבלה עם 34.2% ו-1.1 מיליון צופים. תוכנית הסאטירה היוותה חלק מכל ערב השידורים, ומערכונים נוספים שודרו לאחר פרסום המדגם.

התוכנית הבולטת בשבוע שעבר, מלבד משדרי הבחירות, היא "המירוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת, שממוקמת רביעית בטבלה עם 33.7% רייטינג ויותר ממיליון צופים.

על אסקפיזם הצביעו גם נתוני התוכנית "מאסטר שף VIP" של קשת, שמצליחה להכניס שתי תוכניות לטבלה השבועית; הבולטת ביניהן רשמה 24.9% רייטינג ו-755 אלף צופים.

משדר החדשות של מוצ"ש של חברת חדשות 2 רשם נתון של 24.5% רייטינג ו-746 אלף צופים.

התוכנית "פגוש את העיתונות", שכללה הופעה של העיתונאית לוסי אהריש הנסערת עקב דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על המגזר הערבי ביום הבחירות, הגיעה ל-11.9% רייטינג.

רייטינג 22.3.15
 רייטינג 22.3.15