סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סופר-פארם ממשיכה את הקו המוכר של הרשת - אסתטיקה אמנותית ■ שיעורי זכירות גבוהים במיוחד לפרסומת המאוירת של בזק

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של רשת סופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראים רקדנים מלהקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק, המתקשרים את מבצעי הפרסום של הרשת לקראת החג. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.8%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת של סופר-פארם הגיעה למקום הראשון בטבלת הפרסומות האהובות, תוך שהיא ממשיכה את הקו הפרסומי של הרשת. הפעם שואבת הפרסומת השראה מהאסתטיקה האמנותית של הסרט "מלון גרנד בודפשט", אשר זכה באחרונה בטקס האוסקר בקטגוריית העיצוב.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. הפרסומת היא סרטון אנימציה מבית "ניר וגלי", שבו נראית דמות מצוירת של גידי גוב כשהיא מדברת עם מכשירי חשמל שונים הנמצאים בסלון. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.1%.

הקמפיין המושקע ביותר - קוקה-קולה

קמפיין הפרסומות של חברת קוקה-קולה, באמצעות קבוצת דחף, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת מובילאיי, עם סך השקעה גבוה יותר, כ-1.5 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 576 (לעומת 507 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע בשבוע שעבר - כ-40.7 מיליון דולר מול כ-41.8 מיליון דולר בהתאמה.

פרסומות
 פרסומות