סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה; פוקס - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הרקדנים של סופר-פארם נמצאת בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת, שבוע שני ברציפות, הפרסומת של רשת סופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראים רקדנים מלהקת המחול של ענבל פינטו ואבשלום פולק, המתקשרים את מבצעי הפרסום של הרשת לקראת החג. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.9%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של רשת האופנה פוקס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. בפרסומות נראות שתי דמויות מנוגדות לכאורה, הפושטות פרטי לבוש תחת המסר "בסופו של דבר כולנו דומים". שיעורי הזכירה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.1%. יש לציין כי הפרסומת זכתה ללא מעט תגובות במדיה החברתית, וחלק מהגולשים טענו למיניות מוגזמת ולייצוג סטריאוטיפי.

בזק - הכי מושקעת השבוע

קמפיין הפרסומות של חברת בזק, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.7 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת קוקה-קולה, עם סך השקעה נמוך משמעותית אשר עמד על כ-1.1 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר ועומד על 556 (לעומת 576 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-42.7 מיליון דולר (לעומת כ-40.7 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות