לקראת ההשקה: כל מה שאנחנו יודעים על ה-G4 של LG

צילום מהיר יותר ומתאים לחובבנים כמו גם למקצוענים, לוח שנה מתקדם וטכנולוגיית מסך חדשה

ב-28 לאפריל תכריז חברת LG על סמארטפון הדגל הבא שלה, G4, במספר אירועים מסביב לעולם (ניו יורק, לונדון, פריז, סיאול, סינגפור וסיאול). בימים האחרונים, בצעד לא שגרתי, החלה החברה הדרום קוריאנית לחשוף פרטים שונים על המכשיר החדש, המתווספים לשלל שמועות שכבר דלפו לאתרי הטכנולוגיה השונים.

היום (ב') שחררה LG פרטים חדשים על ממשק המשתמש של ה-G4 (גרסה UX 4.0). ב-LG מספרים שהממשק מבטיח חוויית משתמש פשוטה יותר, אינטואיטיבית יותר ומותאמת יותר לצרכי המשתמש. "מאז שה-Quick Memo וה-QSlide הוצגו לראשונה ב-Optimus G ב-2012, LG מציגה מדי שנה שיפור בחוויית המשתמש בסדרת מכשירי הדגל של החברה, הסמארטפונים מקבוצת ה-G", אומרים ב-LG.

בין השיפורים בממשק: LG מנסה לצמצם פעולות מיותרות, כך שניתן לצלם מהר יותר על-ידי לחיצה כפולה על המקש האחורי, אפילו כאשר המסך כבוי. המצלמה מציעה שלושה מצבי שימוש: פשוט, בסיסי וידני על מנת להתאים לכל סוגי הצלמים - מהחובבנים עד המקצועיים. ב-LG אומרים שהמצב הפשוט עושה את כל העבודה הקשה באופן אוטומטי ועדיין מספק תמונות מצוינות. המצב הידני כולל חבילת מודולים המאפשרת שליטה מלאה, המתאימה גם לצלמים מנוסים יותר.

לוח השנה המשופר מציע גם הוא יותר אפשרויות בחירה, על ידי כך שהוא מאפשר למשתמש לבחור ולארגן את האירועים האישיים והחברתיים המתפרסמים בחשבון האישי ברשתות החברתיות, על ידי גרירה פשוטה לתאריך הרצוי.

ווידג'ט ה-Smart Notice הממוקם על עמוד הבית, מספק התראות המותאמות אישית למשתמש בכל הנוגע למזג אוויר, נסיעות ועוד. הדבר נעשה על ידי בחינת שגרת היום-יום ולוח הנסיעות של המשתמש והצלבת המידע עם הרגלי אורח החיים. כך, משתמש שאוהב כדורסל, עשוי לקבל התראת מזג אוויר האומרת: "מזג האוויר יהיה שמשי היום, זהו מזג אוויר מושלם לצאת ולשחק כדורסל". גלריית התמונות של המכשיר, יכולה ליצור אלבומי אירועים המבוססים על המיקום והזמן שהתמונה צולמה. הממשק מתאים אוטומטית רינגטון ייחודי לכל מתקשר ברשימת המועדפים של המשתמש.

טכנולוגיית מסך חדשה

ב-LG לא התאפקו וגם חשפו את מסך ה-G4 שיגיע בגודל 5.5 אינץ' בטכנולוגיה חדשה ברזולוציית 2K המוכרת גם כ-QHD. הרזולוציה של המסך עומדת על 2560 על 1440 פיקסלים, כאשר מספר הפיקסלים עבור אינץ' (PPI) עומד על 538. בנוסף, המסך החדש מצויד בטכנולוגיית AIT אשר מגיבה למגע פקודות גם אם יש טיפות מים על המסך. ב-LG מספרים שיחס הניגודיות גבוה ב-50% לעומת התצוגה הסטנדרטית של QHD ובהירות המסך עלתה ב-30%, מבלי להגדיל את צריכת החשמל של המכשיר.

מתמונות שהודלפו לרשת, כבר עכשיו אפשר לדעת שהמכשיר יהיה מעט קעור.

מפרט החומרה כולל מעבד סנפדרגון 808 של קוואלקום במהירות 1.8 ג'יגה הרץ בתצורת 64 ביט, 3 ג'יגה זיכרון, נפח אחסון פנימי 32 ג'יגה ומצלמה בעלת חיישן 16מגה פיקסל.