בזק בינלאומי מתחילה לשווק חבילות אינטרנט וספק

החברה מצטרפת לרפורמת השוק הסיטונאי: תמכור החל ממחר חבילת 100 מגה הכוללת תשתית וספק במחיר של 119.90 שקל לחודש

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, החליטה להצטרף לרפורמה בשוק התקשורת הקווית (השוק הסיטונאי) ולמכור חבילות משולבות של אינטרנט וספק. ל"גלובס" נודע כי החל ממחר (ב') החברה מתחילה למכור חבילות משולבות, ובכך היא מצטרפת לספקיות שכבר החלו למכור בשוק את החבילות המדוברות כמו 012 סמייל, נטוויז'ן ואקספון.

בזק בינלאומי, בדומה לנטוויז'ן, העדיפה להתאפק ולא להציע בתחילה את החבילות החדשות, וזאת בשל החשש שמעבר המוני של לקוחות למתכונת החדשה יגרום לקשיים ולתקלות רבות - מה שהתברר כנכון.

לאחר שעקבה אחר התהליך ולמדה אותו לעומק, החליטה החברה להציע החל ממחר חבילות בקצב של 100 מגה במחיר של 119.90 שקל לחודש. מחיר חבילה של 40 מגה יעמוד על 109.90 שקל לחודש, ומחיר חבילה של 15 מגה יעמוד על 99.90 שקל לחודש.

מהתמחור שקבעה החברה עולה כי היא דוחפת את הלקוחות למהירויות הגבוהות בעיקר, כפי שניתן להתרשם מהמגמה אצל כל הספקיות. נדגיש כי בזק בינלאומי היא כעת החברה שמוכרת במחירים הגבוהים יותר את חבילות ה-100 מגה, ואילו 012 סמייל מוכרת את החבילה במחיר של 99 שקל לחודש, כמו גם אקספון. נטוויז'ן משווקת חבילות של 15 מגה במחיר של 79 שקל. מהירות של 40 מגה תעלה 89 שקל, ומחיר חבילת ה-100 מגה יעמוד על 99 שקל לחודש.

ההצטרפות של בזק בינלאומי למבנה החדש של החבילות שם סוף לשמועות שהחברה לא הצטרפת לרפורמה בשל החשש שתפגע בחברת-האם שלה בזק - שמועות שנדחו על-ידי שתי החברות כבר בתחילת הרפורמה.

בזק בינלאומי היא ספק האינטרנט הגדול ביותר בישראל, ולה נתח שוק של כ-40%, כך שהכניסה שלה לתחום מבצרת את הרפורמה והופכת אותה לישימה ונוכחת בשוק התקשורת הישראלי.

מחיר החבילות בספקיות אינטרנט ותשתית
 מחיר החבילות בספקיות אינטרנט ותשתית