אופן לגאסי הישראלית ברשימת ה-"Cool Vendor" של גרטנר

החברה מספקת לארגונים פתרון קל ונוח לתהליכי אינטגרציה מורכבים של תשתיות מחשוב ומידע ■ החברה גייסה כמיליון דולר מאז הקמתה ב-2014

מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק
מידע- טכנולוגיה/ קרדיט: שאטרסטוק

חברת אופן לגאסי הישראלית (OpenLegacy) נכנסה לרשימת ה-"Cool Vendor" של חברת הייעוץ גרטנר לשנת 2015. מדובר ברשימה של חברות שגרטנר מסמנת בתחום החדשנות במגזרי טכנולוגיה מרכזיים.

אופן לגאסי הוקמה ב-2014. היא מספקת לארגונים פתרון קל ונוח לתהליכי אינטגרציה מורכבים של תשתיות מחשוב ומידע. החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת לארגונים בעלי מערכות תשתית ותיקות (Legacy Systems) לפתח אפליקציות מודרניות ונוחות - לדוגמה מערכות ווב (Web), מובייל ואפליקציות לטאבלטים. בכך מאפשרת החברה הכנסת גמישות וקלות לסביבה מיחשובית ישנה אשר נחשבת מסורבלת וקשה מאוד להחלפה.

החברה הישראלית פועלת בארה"ב ובישראל. עם לקוחותיה נמנים שורה ארוכה של ארגונים גדולים בארץ דוגמת חברת הביטוח "מגדל", "רשות שדות התעופה", "דלק מוטורס" ועוד.

החברה הוקמה על ידי היזמים רועי מור, לשעבר ארכיטקט ראשי בחברת softwareAG ורומי שטיין, לשעבר מנהל פיתוח עסקי בכיר ב-IBM. החברה השלימה זה לא מכבר סבב גיוס ראשון בהובלת הקרן RDseed, חברת בת של RDC - מיזם משותף של רפאל ואלרון. לפי הערכות היא גייסה עד כה כמיליון דולר.