מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק אתר קניות בעברית

המחירים באתר נמוכים ב-20% מהמחיר המלא לצרכן, כשב-3 החודשים הראשונים המשלוח יהיה בחינם, ובהמשך בקנייה מתחת ל-200 שקל המשלוח יעלה 15 שקל

מותג הטיפוח קליניק מצטרף אל טרנד אתרי הקניות המקוונות בעברית ומשיק גם הוא חנות מקוונת מקומית.

באתר יימכרו כל מוצרי קליניק, כולל מוצרים שאינם נמכרים ברשתות הפארם, ובחברה מציינים כי מוצרים חדשים יושקו שם לפני שהם מגיעים לחנויות הפיזיות.

המחירים באתר נמוכים ב-20% מהמחיר המלא לצרכן, כשבשלושת החודשים הראשונים המשלוח יהיה בחינם, ובהמשך בכל קנייה מתחת ל-200 שקל עלות דמי המשלוח תהיה 15 שקל.

אלא שבשל התחרות העזה בין רשתות הפארם, ובפרט בתקופות חגים, לא תמיד יהיו המחירים באתר נמוכים יותר, ולעתים אפילו להפך, עלול להיווצר מצב שרשתות הפארם ימכרו מוצרים במחירי מבצע שיהיו נמוכים יותר מהמחירים באתר.

כדי לעודד רכישה באתר, מסביר ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל, כי יינתנו שתי דוגמיות חינם על כל קנייה: "בנוסף, יימכרו בו גם מוצרים בלעדיים, כאלה שלא נמכרים בחנויות, וגם מוצרים בגדלים מיוחדים במחירים חסכוניים. בהמשך ניתן יהיה למצוא באתר גם הרחבה של גווני איפור, לדוגמה, גוונים שונים של מייק-אפ שלא נמכרים בחנויות".

עוד מאפשר האתר התאמה אישית לגוון העור ולהעדפות האישיות של הלקוחה.

אספקת המוצרים תתבצע באמצעות שליח עד הבית או למקום העבודה, תוך 3 ימים מיום הטיפול בהזמנה. באזורים מרוחקים כמו רמת הגולן, יישובי הערבה ויישובי ים המלח ואילת, ההתחייבות לאספקה היא בתוך 5 ימים מיום הטיפול בהזמנה.

באתר ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי וכן באמצעות PayPal. ניתן להחליף או להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא תוך 14 יום מקבלת המוצר, באמצעות משלוח הפריטים בדואר ללא כל עלות, וניתן יהיה לקבל החזר כספי או מוצר חלופי.

האתר מצטרף לאתר המקוון של מאק, שהושק לפני כשנה ושייך גם הוא לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את המותגים אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, מאק, סמאשבוקס ועוד.