הערכות: האפל ווטץ' יגיע לישראל רק בשנה הבאה

משא ומתן של מפעילות הסלולר ויבואניות רשמיות להשקת המכשיר בארץ ■ בשל המחסור במלאי, כרגע השעון מתוכנן להימכר קודם אצל מפעילות הסלולר ורק לאחר מכן בחנויות וברשתות המחשבים והסלולר

אפל ווטש / צילום: צחי הופמן
אפל ווטש / צילום: צחי הופמן

השעון החכם של אפל רק הושק בעולם והישראליים כבר מחכים שהוא יגיע למכירה גם בארץ. בכיר בתעשיית הסלולר מספר ל"גלובס", שכרגע השעון מתוכנן להגיע לישראל רק בתחילת השנה הבאה, כאשר כבר עכשיו מתקיימות שיחות בין מפעילות הסלולר ויבואניות רשמיות נוספות על מכירתו.

הפתעה נוספת וכנראה פחות חיובית, היא שבגלל מחסור מלאי בשעונים בעולם, כרגע השעון מתוכנן להימכר קודם כל אצל מפעילות הסלולר ורק לאחר מכן בחנויות וברשתות המחשבים והסלולר. מסתמן שאפל מעדיפה ללכת להשקה ראשונה עם המפעילות, אם באותו זמן תהיה בעיה מלאי. כמו כן, יכול להיות שבאפל יעדיפו לא לקפח את היבואניות הרשמיות הנוספות שלה ולשחרר שעונים לכולם באותו זמן. בשיחה עם אחת היבואניות הרשמיות, מסתמן שאפל הבטיחה שההשקה בישראל תהיה אצל כל החנויות והחברות באותו זמן.

האפל ווטץ' החל להימכר בסוף השבוע האחרון במספר מדינות: ארה"ב, אנגליה, יפן, הונג קונג, גרמניה, צרפת וסין. האפל ווטץ' מאפשר לקרוא הודעות מהאייפון וגם לנהל שיחות קוליות. האפל ווטץ' כולל גם חיבור WiFi, המאפשר לנהל את השיחות בכל מקום בבית. בנוסף, אפשר לשלוט במוזיקה מהאייפון, לשלם באמצעות שירות התשלומים Pay ולתפעל את העוזרת הקולית סירי.