לפיד ופעילים יפגינו מחר בת"א: "ישראל הולכת אחורה"

לפיד: "בימים האחרונים אנחנו עדים למכירת חיסול שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו לכל מה שחשוב בחברה הישראלית"

יאיר לפיד  / צילום: רויטרס
יאיר לפיד / צילום: רויטרס

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, יפגין מחר (ו') בת"א עם קבוצת פעילים במחאה על ההבטחות של רה"מ נתניהו למפלגות החרדיות בהיקף של מיליארדי שקלים בשנה, וכן על ביטול חוק "שוויון בנטל" של יש עתיד מהממשלה הקודמת.

"בימים האחרונים אנחנו עדים למכירת חיסול שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו לכל מה שחשוב בחברה הישראלית", מסר לפיד. "ההסכם הקואליציוני שחתמה מפלגת הליכוד עם מפלגת יהדות התורה, מחזיר את ישראל אחורה ומבטלת את כל שינוי סידורי העדיפויות החברתי והערכי שהובילה מפלגת 'יש עתיד' בשנתיים האחרונות.

"ביטול חוק השוויון בנטל, ביטול חובת לימודי הליב"ה, החזרת הקריטריונים המפלים את הציבור הכללי לעומת החרדים בדיור, במיסוי, בקבורה, בלימודים, הם רק קצה הקרחון. הסטת תקציבים של כ-5 מיליארד שקל ומשאבים ציבוריים רבים לקידום סקטור אחד על חשבון מעמד הביניים והשכבות החלשות והציבור הישראלי בכללותו".

לפיד טוען כי ייצא עם חברי הכנסת מהמפלגה ועם פעילים כדי "להפגין נגד מכירת החיסול של המדינה... אנחנו יוצאים לרחובות כדי להילחם נגד תופעות הסחטנות הפוליטית ולשמור על כל מה שחשוב בחברה הישראלית. ההפגנה היא חלק מהמלחמה שתוביל 'יש עתיד' בכל האמצעים: בכנסת, בבית המשפט, ברחובות ובתקשורת".

תוצאות המשא ומתן הקואליציוני-כולנו ויהדות התורה
 תוצאות המשא ומתן הקואליציוני-כולנו ויהדות התורה