אחיו של רונאל פישר: "מקווה ומאמין שיעבור את זה בשלום"

השחקן אמנון פישר בראיון לגל"צ: "אני מציע, במצב העדין הזה, לא להיות אלה שחורצים את דינו לפני שהוא נשפט" ■ "שמעתי ממנו שהוא בסדר, הוא איש חזק"

רונאל פישר / צילום: ליאור מזרחי
רונאל פישר / צילום: ליאור מזרחי

פרשת רונאל פישר: בפרקליטות צפויים להחליט האם לפתוח תיקי חקירה בהם הייתה מעורבת פרקליטת מחוז תל-אביב לשעבר, עו"ד רות דוד, כשכיהנה בתפקיד. מדובר בתיקים בגינם התגבש חשד כי נסגרו או הגיעו לעסקת טיעון מטעמים לא ענייניים לכאורה.

הבוקר (ד') בראיון לניב רסקין בגלי צה"ל התייחס השחקן אמנון פישר לפרשה במרכזה נמצא אחיו, רונאל. הוא סיפר על תחושותיו בימים אלה: "התגובה היא אנושית, תגובה של אח קטן שחושב מניסיונו האישי הכואב. זה לא סוד שעברתי איזשהו משבר נפשי בחיי, ולמדתי על עצמי, על בשרי, שאחת הסיבות שעברתי אותו בשלום הייתה התמיכה הגדולה של אחי הגדול רונאל".

"אני משתדל לראות את הנשמה ולחיות באהבת החיים", הוסיף פישר. "אני לא מנסה לנתק את עצמי מזה, אבל כל אחד בדרכו מתמודד עם חייו, ואני מתמודד עם העניין הזה בזה שאני ממשיך את חיי ומתפלל ומקווה וגם מאמין שהוא יעבור את זה בשלום, כי הוא איש חזק".

לדבריו, הוא הצליח לדבר עם אחיו בזמן האחרון: "שמעתי ממנו שהוא בסדר, ויש לו את עצמו".

פישר סיפר על התמיכה באחיו: "לא הייתי מעוניין להיות באיזשהו מקום שיעוטו עלי המוני התקשורת וידחפו מיקרופונים כדי לקבל חתיכת תגובה. אני תומך ברונאל כאח שנמצא בין המיצרים".

"אחי חדר לרבים ללב, ועכשיו כאילו נשבר הלב, וזה עוד בכלל לפני שהוא נשפט. אני מציע, במצב העדין הזה, לא להיות אלה שחורצים את דינו", הוסיף.

עוד אמר פישר: "גם אם אחי היה לא יודע מה - הוא עדיין אחי, אח גדול. אמא שלנו לימדה אותנו שכל עוד אדם חי - הוא יכול לתקן. אז גם אם הוא קלקל, וגם אם עליו לשלם - אני מקווה שיעבור את זה בשלום".