ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת היונים של ביטוח ישיר גבוהים מהממוצע החצי-שנתי

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראות היונים המזוהות עם המותג, כשהן מדברות על ביטוח, בעודן עושות את צרכיהן על זוג שיושב בבית-קפה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.6%.

פרסומת זו היא גם הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

למקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, הגיעה הפרסומת של 9 מיליון, שבה שני כהן מתחזה לזקנה ומשכנעת לקוח לא לעזוב את שוקה.

הפרסומת של קוקה-קולה, שכבר הייתה בראשות המדד בשבועות הקודמים, מדורגת השבוע במקום השלישי במדד האהובות.

קמפיין הפרסומות של חברת המשקאות שוופס, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כמיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). יש לציין כי אדלר-חומסקי הכניס שלוש פרסומות למדד השבועי.

קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של אל-על, עם סך השקעה גבוה יותר, 1.4 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 492 (לעומת 505 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ- 37.7 מיליון דולר (לעומת כ-41.7 מיליון דולר בתקופה הקודמת).

פרסומות
 פרסומות