מה קורה מעבר לפיד? ועידת MAD 2015 תתקיים ב-15 ביולי

הוועידה השנתית של "גלובס" בשיתוף Orange תארח דוברים בולטים מהארץ ומהעולם בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט

ועידת MAD 2015 לוגו
ועידת MAD 2015 לוגו

העולם שסביבנו משתנה מיום ליום. הפיתוחים הטכנולוגיים והזירות הדיגיטליות משנים את דפוסי ההתנהגות שלנו ואת הצורה שבה אנחנו מתקשרים זה עם זה, צורכים מידע ומנהלים את חיינו. הקצב המסחרר של התפתחות העולמות הדיגיטליים מוביל שינוי תפיסתי בעולמות השיווק, הפרסום והתקשורת ופותח בפנינו אפיקים חדשים.

מהם הטרנדים שמשנים את המציאות שלנו, מיהם קוראי התיגר על הסדר הישן, והאם ניתן לחזות את הדבר הגדול הבא? מהי השפעתם של טרנדים טכנולוגיים על העסקים והחברה, מהם האתגרים הגדולים של אנשי השיווק והמדיה, וכיצד יכולים המפרסמים לפנות לציבור, המשנה את דפוסי צריכת התוכן שלו בתכיפות?

ועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף Orange - הוועידה המובילה בישראל בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט, תנסה לענות על שאלות אלה במסגרת הדיונים שיתקיימו בה.

הוועידה תארח אנשי מפתח מהתעשייה העולמית והישראלית, שידונו בנושאים החמים שעל סדר היום, ביניהם: אביגיל פוזנר, מנהלת תכנון אסטרטגי בגוגל, המובילה את התכנון האסטרטגי והקריאייטיב בגוגל העולמית; גרג וויליאמס, עורך בכיר, Wired Magazine, הנחשב לסמכות מובילה בתחום הטרנדים הטכנולוגיים והשפעתם על העסקים והחברה; ג'ון קארני, סמנכ"ל דיגיטל, Mccann אירופה, מנהל הדיגיטל הראשי של קבוצת הפרסום העולמית מקאן באירופה, מפתח ומוביל מהלכים דיגיטליים עבור הלקוחות הבינלאומיים של הקבוצה; סיימון דומנקו, עורך בכיר Advertising Age, המוביל האסטרטגי של מותגי Ad age, בעל מומחיות במדיה הדיגיטלית והמודפסת; מייקל היימן, סגן נשיא בכיר AOL; ג'רארד רייל, דירקטור ICIJ, איגוד העיתונאים החוקרים העצמאיים, הנחשב ל"עתיד העיתונות החוקרת בעולם" ולאיש שחשף את פרשת החשבונות הזרים בבנק HSBC, זוכה פרסי עיתונות באוסטרליה.

שתי תחרויות

עוד בוועידה ייחשף מדד המותגים השנתי של "גלובס", סטארט-אפים פורצי דרך יציגו רעיונות טכנולוגיים חדשניים למותגים, וכן ייערכו תחרויות עתודת הקריאייטיב הישראלי ו"פורמג'יניישן" - תחרות הפורמטים של "גלובס" וארמוזה.

ועידת MAD 2015 תתקיים ב-15 ביולי, יום רביעי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

■ לפרטים ולהרשמה: globes.co.il/conferences