פרטנר פינתה רצועת תדרים נוספת לדור הרביעי בסלולר

פרטנר, כמו כל החברות, ממתינה לסיום הביורוקרטיה במשרד התקשורת, שאמור להקצות למפעילים את התדרים שבהם זכו ■ עובדי פרטנר, שאמורים לעבור למיזם החדש שיתפעל את הרשת המשותפת לפרטנר והוט מובייל, ממשיכים במאבק נגד ההסתדרות במטרה להחליף אותה בארגון כוח לעובדים

הפגנה נגד הפיטורים בחברת פרטנר  / צלם: רוני שיצר
הפגנה נגד הפיטורים בחברת פרטנר / צלם: רוני שיצר

חברת פרטנר השלימה פינוי של רצועת תדרים נוספת לטובת רשת הדור הרביעי שלה. מדובר ברצועת תדרים של 5 מגה הרץ בתחום ה-1,800 מגה הרץ, מה שאומר שלחברה יש כעת 10 מגה לטובת הדור הרביעי. במקביל החברה רכשה 5 מגה במכרז התדרים האחרון בינואר, ועם הסכם איחוד הרשתות הוט מובייל, האחרונה אמורה לצרף עוד 5 מגה, כך שבסוף יהיו למיזם המשותף 20 מגה בדור הרביעי.

הפינוי של התדרים הושלם בשבועות האחרונים והחברה אף ערכה ניסוי מקדים באזור השרון כדי לוודא שהכל עובד כשורה. הפינוי טרם הושלם במלואו ואולם ברוב האזורים שיש בהם קליטה של דור רביעי, ניתן לקבל מהירות גלישה טובה יותר.

פרטנר, כמו כל החברות, ממתינה למשרד התקשורת שיקצה למפעילים את התדרים שבהם זכו. המשרד בדרכו הביורוקרטית והאיטית להחריד כבר היה אמור להקצות את התדרים אבל קצב העבודה בתוך הארגון ביחד עם חילופי המנכ"לים גורמים לכך שישראל ממשיכה לפגר בצורה כה מהותית אחר העולם בדור הרביעי מבלי שזה יזיז למישהו במשרד.

בתוך כך, עובדי המיזם המשותף עם הוט מובייל, מקרב עובדי פרטנר, ממשיכים במאבקם ומסרבים לחתום על החוזה החדש במיזם. הנהלת פרטנר הודיעה להם שעד יום ראשון הבא, מי שלא יחתום על החוזה למעשה לא יצטרף למיזם והוא מפוטר. מקרב 60 העובדים שאמורים לעבור למיזם המשותף, ישנם עובדים שחתמו ויעברו, אך הרוב עדיין מסרבים לחתום, ובמקביל ממשיכים לנהל מאבק להחלפת הארגון היציג שמייצג אותם מההסתדרות הכללית לכוח לעובדים. בימים אלה הם מנסים להשיג חתימות של רוב העובדים כדי להחליף את ההסתדרות.