האייפון התקלקל - ולקוח פרטנר נאלץ להזמין שליח שוב ושוב

לקוח פרטנר נאלץ להזמין שליחות קרוב ל-10 פעמים בשל אייפון מקולקל ■ פרטנר: "מתנצלים על התנהלות חברת השליחויות"

חברות הסלולר מעוניינות שהצרכנים יקנו אצלן סמארטפונים, ודואגות להסביר כי שירות הלקוחות והתיקונים שלהן יציע להם חוויה נוחה ומהירה. אלא שנ', לקוח פרטנר, גילה כי כאשר האייפון 6 שלו התקלקל, שירות הלקוחות של החברה לא תפקד כראוי.

"לפני חודשים ספורים קניתי אייפון 6 חדש שעלה לא מעט", סיפר נ' ל"גלובס". "המכשיר סבל מהתחממות יתר כמה פעמים ביום, הסוללה התרוקנה במהירות, והטלפון כבה כשהסוללה עמדה על 20%. אפליקציית ההודעות המובנית במכשיר לא עבדה, היו קשיים בהוצאת שיחות, והמכשיר פשוט נכבה ונדלק".

נ' נאלץ כמובן למסור את המכשיר לתיקון, וביקש להשתמש בשירות השליחים של פרטנר: "ביקשתי לקבל מיקרו סים ולא טלפון חליפי, כי כבר יש לי סמארטפון ישן. למחרת הגיע שליח עם טלפון חליפי בלי סים.

"החברה לא יצרה איתי קשר, כך שהתקשרתי בעצמי לתיאום חדש והדגשתי את עניין הסים. נקבעו שליחות נוספת, ויומיים לאחר מכן הגיע שליח עם טלפון חליפי ובלי סים.

"שוב לא חזרו אליי לתיאום, שוב התקשרתי, והפעם הציעו לי לעשות שליחות נפרדת על הסים ושליחות אחרת על מסירת המכשיר, והסכמתי. יומיים אחר-כך הגיע שליח עם סים, כמה שעות אחריו הגיע שליח לאיסוף, רק שעל הטופס היה כתוב שאני מפקיד אייפון 5. לא הסכמתי לחתום על כך, והשליח עזב.

שוב לא חזרו אליי לתיאום, שוב התקשרתי, והפעם תיאמו לי שליחות לגבי אייפון 6. למחרת לא הגיע שליח, ושוב לא התקשרו אליי. התקשרתי, ונאמר לי שהייתה בעיה בשירות השליחים, אז תיאמו מחדש. יומיים אחר-כך הגיע שליח לכתובת הבית, ולא למשרד כפי שביקשתי.

"שוב לא חזרו אליי לתיאום, התקשרתי, תיאמתי ובדקתי את הכתובת. למחרת, ה-27 למאי, הגיע שליח לקחת את האייפון התקול".

יומיים לאחר מכן היה אמור להגיע השליח עם האייפון המתוקן, אבל זה לא הגיע. ביום ראשון התקשר נ' לפרטנר, ואז אמרו לו שיחזרו אליו בתוך 3 שעות, אך שוב לא חזרו.

לדבריו, "באותו ערב התקשרתי לפרטנר, והסבירו שהמכשיר תקין, אבל אם אגיע למרכז שירות ואאמת מול טכנאי את התקלה - ישקלו להחליף אותו, כי הם אינם יכולים לסמוך על התקלות שעליהן דיווחתי".

נ' מציין כי כשפנה לפרטנר, נאמר לו שהאשם מוטל על החברה החיצונית שעובדת איתה: "אני מעולם לא התחברתי לחברה חיצונית, ואני משלם לפרטנר כל חודש".

תגובת פרטנר: "אנו מתנצלים על התנהלות חברת השליחויות ונמצאים עם הלקוח בקשר רציף. בהתייחס למכשיר, ניתן לו מענה לשביעות-רצונו. הנושא נמצא בבדיקה מעמיקה".