כדורגלן פעיל נעצר בחשד לניסיון החיסול של אלי טביב

מדובר בשחקן מאחת מקבוצות הליגה הלאומית ■ מצטרף לעבריין חיים ישראל קדושים, שנעצר לפני יומיים בחשד כי ניסה להתנקש בחייו של בעלי בית"ר ירושלים במארס האחרון

אלי טביב / צלם: שלומי יוסף
אלי טביב / צלם: שלומי יוסף

חשוד נוסף בניסיון הרצח של אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, נעצר היום (ג') על-ידי המשטרה. מדובר בכדורגלן פעיל המשחק באחת מקבוצות הליגה הלאומית.

על-פי החשד של ימ"ר תל-אביב, העצור סייע בפעולת ניסיון החיסול של טביב לעבריין המוכר למשטרה, חיים ישראל קדושים, בן 25 מחולון, שנעצר לפני יומיים. מעצרו של קדושים הוארך עד ליום ראשון. מחר יובא החשוד הנוסף להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל-אביב.

כזכור, טביב, שבעבר שימש כבעלים גם של הפועל תל-אביב והפועל כפר-סבא, היה ברכבו, סמוך לביתו בכפר שמריהו, בלילה שבין 28 בפברואר ל-1 במארס השנה, כאשר הבחין באופנוע ועליו שני רוכבים שעקבו אחריו באופן חשוד. אחד מהם ירד בשלב מסוים מהאופנוע וירה לעברו 3 יריות מטווח קצר. טביב ניצל ונפגע באופן קל בלבד.

האירוע הצטרף למסכת איומים קודמת ממנה סבל טביב: באוקטובר 2013 נמצא רימון רסס צה"לי מתחת לרכבו; בינואר ובפברואר 2012 נזרקו שני רימוני עשן אל עבר חצר ביתו; ובדצמבר 2011 היה זה רימון הלם.

במהלך החקירה נשאל קדושים לגבי היכרותו עם בעלי הפועל ת"א לשעבר, מוני הראל, שאף שימש כשותפו של טביב בהפועל ת"א לפרק זמן מסוים. כמו כן, נשאל קדושים לגבי היכרותו עם איש העסקים דני וולפרט, מקורבו של הראל.