ועידת MAD: דוחפים את הסטארט-אפים לפסגה גם בשיווק ובמדיה

במושב מיוחד במסגרת ועידת MAD של "גלובס" בשיתוף Orange יוצגו מיזמים חדשניים, המובילים פתרונות טכנולוגיים לתחומי השיווק, הפרסום והמדיה

ועידת MAD 2015 לוגו
ועידת MAD 2015 לוגו

במושב מיוחד במסגרת ועידת MAD של "גלובס" בשיתוף Orange יוצגו מיזמים חדשניים, המובילים פתרונות טכנולוגיים לתחומי השיווק, הפרסום והמדיה.

בישראל מושקע הסכום הגבוה ביותר בתעשיית ההיי-טק והסטארט-אפים, ביחס לכמות האוכלוסייה.

כיום, יותר ויותר מותגים ומשרדי פרסום מבינים שעליהם לאמץ במהרה את העולמות הטכנולוגיים הנפתחים בפני התעשייה.

נוכח ריבוי הפתרונות הקיימים היום, קשה מאוד למותגים ולמשרדי הפרסום לעקוב אחר המתרחש ולבחור את הנתיב הטוב ביותר עבורם ואת ההשקעה בסטארט-אפ שיאפשר לעסק שלהם תנופה קדימה.

באותה המידה, היזמים עצמם לומדים את השוק מיום ליום את צרכיו, את השינויים שבו, את הצרכנים ואת החברות.

תהליך הלמידה של השטח, בשילוב מוחות מבריקים ויצירתיים המסוגלים לא רק לחשוב מחוץ לקופסה, אלא גם לסחוף אל מחוצה לה את העסקים הוותיקים, יוצר עולם טכנולוגי חדש ומשנה בכך את ההרגלים שלנו, את הדרך שבה אנחנו חווים את העולם הדיגיטלי, את הרגלי הצריכה שלנו ולעתים אף את המוצרים שאנחנו בוחרים לצרוך.

אלאב הורוביץ, מייסדת ה- TechDate מקבוצת מקאן, ציינה כי "אני מאמינה, שבמקום לרוץ ולפתח אפליקציות ורעיונות, אנחנו צריכים להשתמש יותר בפתרונות שקיימים ממש מסביבנו. בעזרת התהליך שיצרנו ובו הסטארטאפים שהמותג יפגוש, הם הסטארטאפים הרלוונטיים ביותר עבורו עם פתרונות ברורים, קריאטייבים ושיווקיים, אנחנו יכולים לייצר יותר חיבורים מהירים שיולידו לקמפיינים ומהלכים בעלי ערך לצרכנים. באופן מסוים, זו גם הדרך שלנו לשמר את הסטאראטפיסטים המוכשרים האלו בארץ ולתרום למותגים ישראליים, רגע לפני שהם יוצאים לפריצה שלהם בחו"ל".

במושב שיתקיים בנושא זה בוועידת MAD יציגו סטארט-אפים נבחרים את המיזמים שלהם בפני שורת מומחים, ובהם מייקל היימן, סגן נשיא בכיר ב-AOL; מרב רותם נעמן, מנכ"לית Nautilus, תוכנית ליווי הסטארט-אפים של AOL בישראל; ג'ון קרני, סמנכ"ל דיגיטל ב-McCann Europe; ובהנחיית אלאב הורביץ, מייסדת Techdate מקבוצת מקאן.

ועידת MAD 2015 של "גלובס" בשיתוף Orange - המובילה בישראל בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ביום רביעי, 15 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, ותארח אנשי מפתח מהתעשייה העולמית והישראלית.