מניית היום: מזנקת כ-14% בעקבות חתימת חוזים באסיה

חברת סרגון הודיעה היום כי שלושה מפעילי תקשורת סלולרית מובילים באסיה מטמיעים את פלטפורמת ה-IP-20 במטרה להאיץ את השקת שירותי הדור הרביעי שלהם ■ היקף הפרויקטים הינו למעלה מ-43 מיליון דולר

עירא פלטי / צילום: איל יצהר
עירא פלטי / צילום: איל יצהר

חברת סרגון הודיעה היום (ג') כי 3 מפעילי תקשורת סלולרית מובילים באסיה, בכללם אחד בהודו, מטמיעים את פלטפורמת ה-IP-20 במטרה להאיץ את השקת שירותי הדור הרביעי שלהם. היקף סך שלושת הפרויקטים הינו למעלה מ-43 מיליון דולר.

בעקבות ההודעה מזנקת מניית סרגון במהלך המסחר בבורסה במחזור ער.

כל שלושת המפעילים הסלולריים הינם לקוחות ותיקים של סרגון, אשר מתמודדים עם אתגר דומה: שדרוג והרחבה מהירה ויעילה של הרשתות לטכנולוגיית 4G/LTE. במטרה לספק מגוון רחב של שירותי הדור רביעי ללקוחותיהם, ביקשו הלקוחות פתרון תמסורת אלחוטית אשר יאפשר לשדרג את הרשת במהירות ובקלות, מבלי להפריע לקיום השוטף של שירותי הרשת, במטרה לתמוך בכלל מנוייהם הניידים, הביתיים והארגוניים.

כמו כן, פתרון התמסורת תומך בקישור בתי ספר מרוחקים במטרה לצמצם את הפער הדיגיטלי - החברתי והכלכלי. פלטפורמת ה-IP-20 מאפשרת ללקוחות סרגון ליהנות משדרוג פשוט של עורקי תמסורת קיימים באמצעות טכנולוגיות חדשות של תקשורת אלחוטית בתדרים גבוהים במיוחד, מבלי להחליף את המשדרים או האנטנות הקיימות על המגדלים והגגות.

"אנו שמחים להמשיך ולטפח את הקשר ההדוק עם לקוחות אלה באמצעות פתרונותינו המתקדמים והכוללים", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "העובדה שכל שלושת המפעילים בחרו בסרגון להרחבה ושדרוג הרשתות לטכנולוגיות הדור הרביעי, ממחישה את היתרונות העצומים הגלומים בפלטפורמת ה-IP-20 שלנו, כמענה למגוון רחב של צרכים ברשתות התמסורת האלחוטית".