סטארקיסט

גם במנות חמות

עוד אחד מהמותגים החדשים במדד הוא טונה סטארקיסט, המדורג במקום 89 עם שווי של 132.2 מיליון שקל.

חברת סטארקיסט פודור, שהוקמה בשנת 1999, היא בעלת הזיכיון בארץ מטעם חברת היינץ האמריקנית לכל מוצרי סטארקיסט. בשנת 2009 קנתה חברת דיפלומט של הזוג נוגה ונועם ויימן 50% ממניות החברה.

מדובר אמנם במותג המוביל בקטגוריה, אך הוא פועל בזירה תחרותית שמחייבת אותו להתחדש. לשם כך הוחלט במחצית השנייה של 2014 לעודד את הצרכנים להשתמש בטונה מקופסה לא רק במנות קרות, אלא גם במנות חמות ומבושלות לכל המשפחה ולכל הזדמנויות אירוח. במסגרת זו ביצע המותג מתיחת פנים עיצובית, ועל האריזות נוספו צילומי מנות כגון פסטה וקציצות מטונה והפניה למתכונים באתר. עוד הושקו לראשונה מארזי שישיות בסגמנט השמן, מתוך הנחה כי בטווח הארוך הם יתרמו להגדלה כמותית של הצריכה הביתית ושל הקטגוריה.

המותג ממשיך למתג את עצמו כבריא ויוזם פעילות ייעודית לדיאטניות ולרופאים, הכוללת סדנאות שף, הרצאות של דיאטנית קלינית והשתתפות בכנסים מקצועיים. את המהלך הדיגיטלי המדגיש את הערכים הבריאותיים של סטארקיסט נבחרה להוביל מיכל צפיר.

בתחילת 2015, כדי לתת מענה לריבוי מבצעי המחיר ולשחיקת המחירים, פתח המותג בקמפיין הרוכב על הקמפיין המוכר של אראלה ממפעל הפיס, במסגרתו הוגרלו 10 חופשות משפחתיות לפארק יורודיסני בפריז. אלא שבעוד שבסטארקיסט טענו שמדובר במחווה הומוריסטית, במפעל הפיס לא ראו את הקמפיין בעין יפה ודרשו להוריד אותו.

חדש

שווי 2014: 132.2 מיליון שקל