מרצדס: מבול רכבים חדשים בישראל - עד סוף השנה

קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס: לא פחות מ-4 סדרות חדשות ומחודשות ינחתו בארץ עוד לפני סוף השנה

חברת מרצדס נערכת להשקת מבול רכבים בישראל בחודשים הקרובים. גל ההשקות צפוי להיפתח לקראת ספטמבר עם סדרת ה-A קלאס המחודשת, שעברה לאחרונה מתיחת פנים חיצונית קלה ושדרוג מקיף של מערך המנועים, תא הנוסעים ומפרטי האבזור. למרות השדרוג המכונית צפויה לשמור על מחירים דומים לאלה של הסדרה הקיימת, עם דגם בסיס בפחות מ-200 אלף שקל.

עד סוף השנה ינחת גם כאן גם רכב הפנאי החדש GLC, שיחליף את סדרת ה-GLK היוצאת. זהו רכב גדול ומפואר יותר מהדגם הקודם, והוא יגיע אלינו עם מנועי בנזין ודיזל עם 4 צילינדרים ותיבה אוטומטית בת 9 מהירויות. הרכב יוצע עם אופציה, ראשונה מסוגה בפלח, למתלי אוויר נשלטים אלקטרונית. הרכב מיועד להתחרות באאודי Q5, ב.מ.וו X3 ודומותיהן. בחברה בוחנים כיום גם את יבוא הגרסה ההיברידית-נטענת של הרכב, שתושק באירופה במהלך 2016.

סדרה חדשה לגמרי נוספת, שגם היא תנחת כאן עוד לפני סוף השנה,היא ה-GLE "קופה" החדשה, שמיועדת להתחרות בפלח רכבי הפנאי-ספורט מול ב.מ.וו X6. הרכב יוצע עם מנועי שישה צילינדרים כולל דיזל בהספק 256 כ"ס ובנזין-טורבו בהספק 333 כ"ס והוא יצויד במתלי אוויר ובשורה של מערכות בטיחות מתקדמות.

על אותו בסיס תנחת כאן לפני סוף השנה סדרת ה-GLE, שהיא למעשה שדרוג (עם שם חדש) של הסדרה רבת המכר ML. בהמשך תצטרף אליהן גם סדרת ה-C קופה החדשה, שתוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט ובמחצית הראשונה של השנה הבאה תיובא לישראל גם סדרת ה-E קלאס החדשה.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס, אומר כי מתקפת הדגמים הנוכחית והעתידית היא אחת הסיבות להשקעה של הקבוצה בפתיחת אולם הדגל החדש של מרצדס בהרצליה, שמשתרע על פני שני דונם. מסירות המותג זינקו בכ-300% בשנתיים האחרונות, והן צפויות אף להתרחב בעקבות ההשקות העתידיות אותן מתכננת מרצדס בשלוש השנים הקרובות, שיכללו הרחבה משמעותית של הדגמים המוצעים בפלחים הקומפקטיים והעממיים יותר בשוק. אלה יכללו ככל הנראה גם מתחרה שתמוצב מול ה"מיני" וה-A1 של אאודי.