קשיש בן 80: קלוריד סחטה אותי באמצעות נערת פיתוי

כך פורסם היום ב"ידיעות אחרונות" ■ עפ"י התביעה, צעירה שהציגה עצמה כנציגה של חברת קלוריד, החלה לנהל רומן עם קשיש בן 80 במשך כשנתיים ושכנעה אותו לרכוש עבורה מוצרים של קלוריד בשווי 5 מיליון שקל

סקס אפיל / צילום:רויטרס
סקס אפיל / צילום:רויטרס

בתביעה יוצאת דופן שהגיש לאחרונה תושב נהריה שמתקרב לגיל 80, הוא טוען כי חברה לשיווק מוצרים טבעיים הוציאה ממנו בדרכי מירמה 7 מיליון שקל. זאת, לטענתו, תוך שהיא שולחת אליו נערת פיתוי שרקמה עימו קשר מיני ורומנטי שנמשך כשנתיים - כך דווח הבוקר (א') ב"ידיעות אחרונות".

על-פי כתב התביעה, לפני כשנתיים נציגה של חברת קלוריד יצרה קשר עם המתלונן. "היא טענה כי קיבלה את פרטיו מקופת-החולים שבה הוא מבוטח, וטענה כי יש בידיהם מוצרים המומלצים למצבו הרפואי", נכתב בתביעה.

בהמשך, המתלונן קיבל טלפון מצעירה שהציגה את עצמה בשם ליאת וניסתה למכור תמרוקים שונים. לדבריו, היא שכנעה אותו לרכוש את התמרוקים, וזמן לא רב לאחר מכן התייצבה בביתו. מאותו רגע, כך הוא טוען, החלה ביניהם מערכת יחסים, שבמהלכה היא הגיעה אליו מאשדוד פעם או פעמיים בשבוע בשעות הערב. עוד נטען בתביעה כי השניים נהגו לשתות משקאות אלכוהוליים ולאחר מכן לעסוק בפעילות מינית.

לפי התביעה, אותה צעירה נהגה לספר למתלונן כי היא לא מרגישה טוב, וכי מוצריה של קלוריד יכולים לסייע לה, ולכן ביקשה ממנו לרכוש לה אותם.

לטענת התובע, במשך השנתיים שבהן הוא ניהל עם הצעירה מערכת יחסים, הוא רכש עבורה תרופות שעלו במצטבר 5 מיליון שקל. בנוסף, כך הוא טוען, הוא רכש עבורה מכונית בשווי של 30 אלף שקל.

לדברי התובע, הוא מצוי כעת בחובות כבדים ונאלץ לקחת הלוואות, חלקן מהשוק האפור.

התביעה דורשת פיצוי מקלוריד בסך 4 מיליון שקל, ולצידה נתבעים גם "ליאת" ו-8 אנשים נוספים.

מקלוריד נמסר בתגובה: "החברה אינה פעילה, ומתנהל הליך לפירוקה בבית המשפט המחוזי בבאר-שבע. לגבי התביעה הנטענת, טרם הוגש כתב הגנה מטעם החברה, וטענות החברה ייטענו בבית המשפט. מקריאת כתב התביעה עולה בבירור כי אין לחברה כל מעורבות בטענות התובע, ואף התובע אינו מטיל אחריות כלשהי על החברה".