התגובה של בעלי סופר-פארם למחירים ברשת תותיר אתכם המומים

ליאון קופלר בתגובה לבדיקת "הכול כלול" על המחירים בסופר-פארם: "למה לא לנסוע כולנו לברלין ואז נוכל לקנות את הבושם בזול... זה לא הפתרון, נכון?"

ליאון קופלר, בעלי רשת סופר-פארם, אומר בתגובה נדירה, כי ישראל "יקרה מאוד, עם בעיות חמורות מאוד, אבל לא סופר-פארם היא הבעיה, אלא זה כל השוק".

קופלר הגיב בראיון לתוכנית "הכול כלול" עם סיון כהן בערוץ 10 למחאה שעלתה ביממה האחרונה בפייסבוק נגד רשת הפארם שבבעלותו, לאחר שבתוכנית ציינו פערי מחיר של עשרות ומאות אחוזים בין מוצרים שנמכרים בארץ לעומת מחירם בברלין.

"אין הרבה מה שאני יכול לעשות בנידון", אמר קופלר בראיון הטלפוני. "באותו אופן אני יכול לקנות ב.מ.וו בברלין ב-30% פחות מישראל, זה אותו הדבר. אולי זה הכול אותו 'חרא' (SAME SHIT) במדינה הזו. אני לא יודע, אני לא ישראלי, אתה ישראלי.

"אם אתה רוצה לגרום לשינוי ולא רק לרכילות, אז תפרסם את זה. אבל מה שקורה הוא שהישראלים יקראו, ישכחו וימשיכו הלאה", טוען קופלר בהתייחסו לזיכרון הקצר של הישראלים ואולי גם לאדישות שלהם.

לדבריו, "למה לא לנסוע כולנו לברלין ואז נוכל לקנות את הבושם בזול... זה לא הפתרון, נכון? אם יש בעיה, ויש טעות, אשמח לתקן אותה. אבל הבעיה אינה סופר-פארם, תאמין לי. זה כל השוק בישראל".

לשם הדוגמאות, ב"הכול כלול" מצאו פערים עצומים במחירים של מוצרי הטואלטיקה בין סופר-פארם בישראל לבין ברלין: דאודורנט ספריי נמכר בישראל בכ-24.90 שקל, לעומת 7 שקלים בברלין. מי פה "ליסטרין" עולה 64.90 שקל בישראל, לעומת 14.50 שקל בברלין. מברשת שיניים "אורל בי" נמכרת בישראל ב-43.90 שקל, לעומת 16.5 שקל בברלין. דאודורנט "דאב" קטן נמכר בישראל ב-25.90 שקל, לעומת 6.50 שקלים בברלין. משחת שיניים "מרידול" נמכרת בישראל ב-24.90 שקל, לעומת 8.20 שקלים בברלין. אפטרשייף "ניבאה" עולה בישראל 74.90 שקל, לעומת גרמניה 17.90 בברלין.