הרשת החברתית: מיכל אנסקי מקימה סוכנות נסיעות חדשה

סוכנות הנסיעות LemonGuru, שהוקמה בשותפות עם חברת האחזקות רוביקון, מציעה טיולים בקבוצות קטנות בהדרכת אושיות בולטות בתחומם, כמו אלכס ליבק, סנדלה רינגלר, אלי אילדיס, אייל שני ואנסקי עצמה

לא רק אוכל

אשת הקולינריה מיכל אנסקי הקימה סוכנות נסיעות חדשה בשם LemonGuru, בשותפות עם חברת האחזקות רוביקון שבשליטת אמיר ברמלי.

אנסקי מציעה טיולים בקבוצות קטנות (מאורגנות או פרטיות של 8-12 אנשים) בהדרכתם של אושיות בולטות בתחומם. כך למשל, טיול צילום עם חתן פרס ישראל לצילום, אלכס ליבק, שהוא גם בן זוגה של אמה, שרי אנסקי; טיול אוכל עם השף אייל שני ואנסקי עצמה; טיולי שופינג עם הסטייליסטית סנדרה ריגלר; טיולים שמתמקדים בספורט עם הטניסאי לשעבר אנדי רם, איש הטלוויזיה והספורט אלי אילדיס ומאמנת הכושר ענת הראל, כשהאירוח בכול הטיולים ברמת 5 כוכבים.

והמחירים? בהתאם: טיול קולינרי לאיטליה בהדרכתה של אנסקי מוצע במחיר של בין 5,400 ל-6,000 דולר לאדם; טיול לגיאורגיה בהדרכת אייל שני עולה בין 3,600 דולר לבין 4,300 דולר לאדם. הצלמים החובבים יכולים לבחור טיול לקמבודיה עם הצלם זיו קורן בעלות של החל ב-7,900 דולר לאדם; או טיול צילום לגיאורגיה עם אלכס ליבק, שמחירו נע בין 3,600 ל-4,300 דולר לאדם; טיול טיול מוטורי באיטליה עם אלי אילדיס יעלה 9,000 דולר לאדם.

הטיולים היקרים יותר כוללים שירותי אקסטרה כמו איסוף מהבית בלימוזינה, כניסה לטרקלין, טיסה במחלקת עסקים, העברות, שובר לטיפול בספא במלון ועוד. החבילות הזולות יותר אינן כולל את השירותים האמורים.

המנהיגות של קאהן

מוריס קאהן, איל ההון והפילנתרופ, ייסד בשנת 1990 את lead - עמותה לפיתוח מנהיגות בקרב בני-נוער ברחבי הארץ. ביום חמישי חגגו קאהן ושותפיו לעמותה את פתיחת המחזור ה-17 בהשתתפות 120 בני-נוער שנבחרו מתוך כ-5,800 בני-נוער שהגישו את מועמדותם.

"אם לא תיכנסו לפוליטיקה, אל תצפו שפוליטיקאים יעשו את מה שאתם רוצים", אמר שמעון פרס, לשעבר נשיא המדינה, באירוע שהתקיים בקיבוץ שפיים. נכח גם אליאב זכאי, מנכ"ל העמותה.

אליאב זכאי, שמעון פרס ומוריס קאהן/ צלם : סיוון פרג'
 אליאב זכאי, שמעון פרס ומוריס קאהן/ צלם : סיוון פרג'

המרוץ לתרופה

"בזכותכם נמשיך לרוץ עד לניצחון על מחלת ה-ALS", כך אמר איקה אברבנאל, נשיא עמותת פרס לחיים, המסייעת לחולים ולחקר המחלה באירוע גיוס תרומות, במסגרתו הוקרן הסרט "RUN FREE" במתחם גלובוס מקס שבקניון הגדול בפתח-תקווה.

להקרנה הגיעו: שי ראשוני, מנכ"ל עמותת פרס לחיים, בהתנדבות, חולה ALS מזה 4 שנים, משותק ומונשם, אל"מ במיל' ובעברו איש ברזל; אברבנאל, לשעבר המשנה למנכ"ל בזק וסמנכ"ל בכיר בטבע, שמכהן בהתנדבות בעמותה; יובל בראון, מנכ"ל מ.ב.ס סוכנויות ספורט המסייעת לעמותה; ח"כ עומר בר-לב; אייל פישמן; אבי ולדמן, מנכ"ל אמפנול תל-עד; גרי לבנה, מנהל סניף יובנק ירושלים; חיים נתן, מנהל סניף יובנק רעננה; ואחרים.

איקה אברבנאל, יובל בראון וחכ' עומר בר לב/ צלם: קרייג אריאב
 איקה אברבנאל, יובל בראון וחכ' עומר בר לב/ צלם: קרייג אריאב

לין חותם בסין

למרות המשבר הנוכחי במזרח, הכלכלה הסינית היא עדיין אחת הכלכלות החזקות והמשפיעות ביותר בעולם. במטרה לחזק את קשרי המסחר של ישראל עם המגזר העסקי הסיני, מבקרת בימים אלה בסין משלחת ראשי איגוד לשכות המסחר: עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; דוד קסטל, נשיא לשכת המסחר של חיפה והצפון; עו"ד דן כרמלי, המשנה למנכ"ל איגוד לשכות המסחר; וזאב לביא, מנהל האגף לקשרים בינלאומיים באיגוד לשכות המסחר.

הנ"ל נפגשו עם נציגי ארגונים כלכליים מובילים בסין, בהם ארגון CCPIT (China Council for the Promotion of International Trade), ארגון ממשלתי הפועל משנת 1952 לקידום קשרי הסחר של סין.

לין וסגן יו"ר הארגון, ין זונגואה, חתמו על הסכם לשיתוף-פעולה עסקי.

כוח G ביבנה

מתחם קניות נוסף של G נחנך אתמול (א') ביבנה. להשקה הגיעו: רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל ומבעלי החברה; צבי גוב-ארי, ראש עיריית יבנה; ירון אשל, המשנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל; ערן אמציה, מנכ"ל G כפר-סבא; איריס בן-שטרית, מנכ"לית מתחם G יבנה; מיה גבאי, מנהלת שיווק גזית גלוב ישראל; אלי ברקמן וגבי ונונו, בעלי חברת עובר דלקים שותפתה של גזית גלוב בפרויקט ביבנה; ואחרים.

צבי גוב ארי רונן אשכנזי אלי ברקמן וגבי ונונו/ צילום: אביב חופי
 צבי גוב ארי רונן אשכנזי אלי ברקמן וגבי ונונו/ צילום: אביב חופי

לחתום ביהלום

עט משובץ יהלומים בשווי מיליון דולר הוצב אתמול בכניסה לאגף הטכנולוגי החדש באולם המסחר של בורסת היהלומים ברמת-גן. העט, פרי יצירתו של היהלומן איליה אנבינדר, יקדם בשבוע הקרוב את פניהם של קניינים שיגיעו מרחבי העולם להשתתף בשבוע היהלומים הבינלאומי.

באירוע פתיחת שבוע היהלומים נכחו קובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים; ושמואל שניצר, נשיא בורסת היהלומים, שאמר כי צפויים להגיע לשבוע זה כ-400 קניינים מאפגניסטן, בלגיה, אנגליה, סין, צרפת, גרמניה, הולנד, הונג-קונג, הודו, אינדונזיה, איטליה, יפן, רוסיה, דרום אפריקה, ספרד, שבדיה, טורקיה וארה"ב.

 איליה אנבינדר ושמואל שניצר/ צלום: קובי פוקס
  איליה אנבינדר ושמואל שניצר/ צלום: קובי פוקס

ממריאים

חברת התעופה אייר אירופה מחזרת אחרי הנוסע הישראלי: בשבוע שעבר הגיעה לישראל אנה טרווסי, המנהלת האיזורית של החברה, והשתתפה באירוע שקיימה חברת טל תעופה, נציגות החברה בישראל, לסוכני נסיעות במלון קראון פלזה בתל-אביב.

"אנחנו רואים בחיוב את פוטנציאל השוק הישראלי וכבר בוחנים אפשרות להגדיל בעתיד את תדירות הטיסות אליה", אמרה טרווסי. כיום מפעילה אייר אירופה בקו ישראל-מדריד 3 טיסות שבועיות.

עוד אמרה טרווסי כי "ביוני 2016 נשיק קו טיסות חדש ממדריד לבוגוטה (קולומביה), יעד תיירות שאהוב על ישראלים".

גדעון טהלר, יו"ר טל תעופה, אמר באירוע כי מספר הישראלים שיוצאים לספרד ומשם בטיסות המשך לדרום אמריקה במגמת עלייה.

עוד נכחו באירוע: ניסים סגיס, מנהל המסחרי של טל תעופה; דנה לביא, המשנה למנכ"ל הדקה ה-90; ואחרים.