שלום דומרני וראש ארגון פשע נוסף נעצרו בפשיטה על בתיהם

(עדכון) - שני בכירי העולם התחתון ועוד 27 גורמי פשיעה נעצרו בתום כמה חודשי חקירה סמויה, בחשד לרצח, ניסיון רצח ואספקת אמצעי לחימה ■ פרקילטו של דומרני: "לא כל רעה חולה בדרום הארץ היא באחריותו"

שלום דומרני /צילום: גדעון מרקוביץ'
שלום דומרני /צילום: גדעון מרקוביץ'

שני ראשי ארגוני פשיעה, בהם שלום דומרני, נעצרו הלילה בפשיטות ליליות על בתיהם. מלבד השניים נעצרו כל אנשי שתי משפחות הפשע שלהן הם משתייכים, 29 איש בסך-הכול. המשטרה מייחסת להם עבירות של רצח, ניסיון רצח ואספקת אמצעי לחימה.

בפשיטות, שהתבצעה בעכו, במגדל-העמק ובדרום, השתתפו כ-150 שוטרים מיחידות משטרת המחוז הדרומי ובלשי ימ"ר לכיש. המעצר הגיע בתום חקירה סמויה שהתנהלה זה כמה חודשים בפיקודו של מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי.

החשודים יובאו היום (ג') לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון. במשטרה מכנים את התפתחות "פרשה 8035", ובימ"ר לכיש מכנים אותה "פרשה 512 של הדרום".

במשטרה התכוונו להמשיך לנהל את החקירה באופן סמוי עוד זמן מה, אלא שבשעות האחרונות שלפני המעצר התקבל במשטרה מידע שזירז את החקירה. "אנחנו מדברים על חשש לפגיעה בחיי אדם, עניין של שעות שאנשים היו עשויים להיפגע", אמר גורם בכיר במחוז הדרומי.

דומרני נעצר ברחוב באשקלון. לפי המשטרה, הוא נאבק בשוטרים, והם נאלצו להשתמש בכוח כדי לגבור עליו. אנשי ארגון הפשע הנוסף נעצרו בחופשתם באילת.

העצורים נחקרו במשטרה. על החשדות המיוחסים להם יש צו איסור פרסום. במשטרה טוענים כי כל החשודים מעורבים בפרשה חמורה מאוד.

פרקליטו של דומרני, עו"ד רועי אטיאס, טען כי מרשו חף מפשע. "מבצע הראווה של משטרת ישראל קיבל את הכותרת הלא נכונה. עובדה שמריבתם המכריע של העצורים אינם מוכרים כלל לדומרני, גם לא בשמם. לא כל חולה רעה בדרום הארץ היא באחריותו, למרות שזה הדימוי שהמשטרה מנסה להדביק לו".