הקולקציה החדשה של אלמביקה: 4 מערכות של יופי

הקולקציה "4 מערכות" של הגר אלמביק לסתיו-חורף הקרוב חוגגת את שלל איכויותיה הייחודיות של המעצבת

אלמביקה / צילום: גורן ליובונצ'יץ
אלמביקה / צילום: גורן ליובונצ'יץ

אי-אפשר להישאר אדישים מול הסגנון של הגר אלמביק, שמדי עונה מצליחה לייצר מחדש אמירה עיצובית-מודרנית שלמה ובעלת משמעות, לערער בהצלחה על המוסכמות של עולם האופנה ולייצר סדר יום עיצובי משלה. כל העובדות האלה, ניכרות היטב גם בקולקציה המגובשת והמדויקת שעיצבה לסתיו הקרוב, המדגישה היטב את האיכויות התלת-ממדיות שמייצגות את הבגדים שמעצבת אלמביק.

תחת הכותרת "קולקציה בארבע מערכות" מתחלקת קולקציית הסתיו-חורף לארבע קבוצות עיקריות: המערכה הראשונה, "קדימה לעבודה", כוללת שלל בגדים פונקציונליים, נוחים, בבדים רכים ונעימים, בתמהיל מחמם אך אוורירי שמתאים יותר לאקלים המקומי, שנועדו "לשרת את האישה העובדת ולהפוך לעל-זמניים בארון שמבקש יציבות". המוטיב המוביל בקבוצה הוא "עור ללא עור", חומר שגם הוא החל את דרכו בעולם בגדי העבודה הרב-שימושיים. מערכה שנייה, "ג'ינס לנצח", כוללת בדי דנים עדינים ונעימים בדמות שמלות מקסי עם צווארונים משתנים, ז'קטים ספורטיביים ונטולי מאמץ, גלביות שמתיישבות נהדר על החורף הישראלי ומכנסיים בגזרה רחבה שנענים לצו האופנה העונתי. בקולקציה גם בדי דנים ששולבו עם בדי פוטר וג'רסי המעניקים לבד הנוקשה במקור, קלילות מקומית ושוב ת עין שכל אחת תרצה לאמץ.

גולת הכותרת החדשנית של הקולקציה, מיוצגת היטב במערכה השלישית: "סינר לכל פועל/ת". בהמשך להתכתבות של עולם האופנה עם עולם בגדי העבודה נוצרה קולקציה ייחודית של ווסטים וסרפנים עם טוויסט עדכני, מבדים וטקסטורות כמו צמר, פוטר, דנים ובדים נוספים, כולל סינרי הפועלות שקיבלו תרגום להלך הרוח המקומי.

אוסף של פריטים פרקטיים המוסיפים יופי ואסתטיקה לכל התלבשות בבוקר, נכלל במערכה הרביעית של הקולקציה, "קלאסיקות על-זמניות" והוא כולל, בין היתר, קו "ספורטיבי" עם שמלות מקסי-גלביות מתוחכמות, שמלות ועליוניות מקטיפה, סריגי צמר מחממים בגזרות אוברסייז, פוטרים וקפוצ'ונים וסוודרים גסים שיתאימו היטב למשחקי שכבות.

לתחום הערב נוספו שמלות בטקסטורות משתנות מבדים רכים ושקופים ועליונות לורקס עם נגיעות מטאליות, לצד פריטי רשת ותחרה בגווני שחור, זהב וברונזה.

האוסף המרשים של הפריטים מייצג היטב את המגמה המודרניסטית של המעצבת לייצר בגדים פונקציונליים, שהם רק לכאורה פשוטים. לא תמצאו בהם אלמנטים דקורטיביים ומקושקשים מדי - לכל פרט יש סיבה מוצדקת המזוהה היטב עם כתב ידה של המעצבת, כמו למשל הכיסים שמלווים כמעט כל פריט ומעניקים תחושה של רוך וחוזק, צלליות גדולות מהחיים, משחקי נפח דרמטיים ושימוש בהדפסים מגוונים שיתאימו לכל ארון מודרני. כל האלמנטים האלה ביחד יוצרים קולקציה אסתטית, סקסית ומדויקת להפליא. כדאי לשים לב גם לתיקי העור היפים ולארנקים הייחודיים המלווים כל קולקציה, לצד נעליים מעניינות של המותג "יונייטד ניוד", יבוא בלעדי של אלמביקה.

טווח מחירים: 300-2,200 שקל. להשיג בחנויות אלמביקה.

אלמביקה / צילום: גורן ליובונצ'יץ
 אלמביקה / צילום: גורן ליובונצ'יץ

אלמביקה / צילום: גורן ליובונצ'יץ
 אלמביקה / צילום: גורן ליובונצ'יץ