מציגה צד הומוריסטי: הילארי קלינטון רקדה בתוכנית של אלן דג'נרס

מדובר בהופעה השנייה של קלינטון בתוכניות בידור בתקופה האחרונה, לאחר שכבר שיחקה בתפקיד קטן בתוכנית המערכונים "Saturday Night Live"

הילארי קלינטון, שמתמודדת בימים אלה בבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית, מנסה להציג צד קליל יותר שלה, ובמסגרת אירוח בתוכנית של אלן דג'נרס היא פצחה בריקוד סוער יחד עם מנחת התוכנית והראפר סילנטו.

מדובר בהופעה השנייה של קלינטון בתוכניות בידור בתקופה האחרונה, וזאת לאחר ששיחקה בתפקיד קטן בתוכנית "Saturday Night Live" - הופעה שזכתה לתהודה רבה ברשתות החברתיות.

על-פי הערכות של חברת Brandwatch, המתמחה בניתוח טרנדים ברשתות חברתיות, ההופעה של קלינטון בתוכנית המערכונים נתנה לה ערך מוסף, שכן מרבית הפוליטיקאים כבר התארחו בתוכניות הלילה, והצופים כבר לא מתרגשים לראות אותם שם. הפוליטיקאים מופיעים בתוכניות הללו בין היתר כדי להגיע לקהלים נוספים, כאלה שנמנעים בדרך-כלל מלצפות בתוכניות אקטואליה.

רוברט תומפסון, פרופסור לתקשורת באוניברסיטת סרקיוז, אמר כי הופעות כאלה נועדו להעביר "הומוניזציה" את דמותם של המועמדים: "הם יכולים להצטייר כאנשים חמים יותר, וזאת מבלי לענות על שאלות קשות, איתן הם יצטרכו להתמודד אם יתארחו בתוכניות אקטואליה".

את תופעת ההופעה של פוליטיקאים בתוכניות בידור נהוג לייחס לראשונה לג'ון קנדי, שהופיע בתוכנית "הלילה" ב-1960. שנה מאוחר יותר הוא ניצח בבחירות את ריצ'ארד ניקסון.