פיתוח ישראלי: למחוק הודעות מהסמארטפון - לאחר שליחתן

אפליקציה ישראלית חדשה מאפשרת למחוק הודעות לאחר שליחתן מכל המכשירים אליהן הן הגיעו, וגם לשלוט בתמונות וקבצים ששלחתם על מנת למנוע העברתם הלאה ■ כך זה עובד

אפליקציה למחיקת תמונות סמארטפון SessMe / צילום: וידאו
אפליקציה למחיקת תמונות סמארטפון SessMe / צילום: וידאו

הודעות, תמונות וסרטונים שמופצים בין בעלי סמארטפונים גורמים לא פעם עוגמת נפש רבה לשולח המקורי - ולא חשוב אם זו צעירה ששלחה תמונה אינטימית לבן הזוג שנפרד ממנה אחרי יומיים והחליט להתנקם או עובד מתוסכל שהתלונן על הבוס עם עמית שהחליט להתחנף ולהעביר את ההודעה לאדם המדובר.

אפליקציה ישראלית חדשה בשם Sessme מבטיחה לאפשר לנו לתקשר בחופשיות, בלי לדאוג שמא התכנים יגיעו לאנשים שלא צריכים לראות אותם. האפליקציה נראית כמו אפליקציית תקשורת רגילה, המאפשרת לצ'וטט עם חברים יחידים או קבוצות, אך כוללת אפשרויות כמו חסימת צילומי מסך והגבלה על העברה של הודעות בין משתמשים.

המשתמשים יכולים להגדיר שיחה כפתוחה או כפרטית ואפשר גם לנעול שיחות בסיסמה כדי למנוע ממשתמשים אחרים במכשיר לראות אותן. תמונות רגישות בשיחה רגילה אפשר לשלוח עם "מסכה", הגורמת לכך שאם מבוצע צילום מסך שלהן בצילום מופיעה תמונה אחרת. תכונה אחרת מאפשרת להגן על התמונה באופן דומה לסנאפצ'ט, כך שהיא מוצגת לזמן מוגבל בלבד ודורשת נגיעה של הנמען במסך, כך שלא יוכל לבצע באותו זמן פעולות להעתקה והעברה שלה. ואם שלחתם הודעה, תמונה או סרטון והתחרטתם על זה - תוכלו למחוק אותן מכל המכשירים אליהן הגיעו באפליקציה.

הקאצ' ב"ססמי", הוא הצורך להעביר אליה את כל החברים, מאחר שתכנים שנשלחו באפליקציות אחרות לא מוגנים על ידיה.

האפליקציה שפותחה על ידי חברת YouMe הישראלית, זמינה למשתמשי אנדרואיד ואייפון כהורדה חינמית מחנויות האפליקציות. עד כה הושקעו בפיתוחה 20 מיליון דולר והחברה מעסיקה 20 עובדים.