צפו: סרטון הזוי חדש של דאע"ש שהפך לבדיחה ברשת

לא ייאמן אבל כנראה אמיתי לגמרי: איך מתמודד ארגון הטרור האכזרי עם ההתקפות הרוסיות מהאוויר? דאע"ש חושף את הנשק המאולתר החדש בסרטון שהפך ביומיים האחרונים ללהיט ויראלי ברשת

פצצות קונדומים של דאע"ש, סוריה, טרור, רוסיה / צילום: וידאו
פצצות קונדומים של דאע"ש, סוריה, טרור, רוסיה / צילום: וידאו

לעתים נדמה שארגון הטרור דאע"ש עובד קשה יותר על הנוכחות שלו ברשת מאשר על הלחימה עצמה. סרטון חדש שהעלה הארגון לרשת שובר שיאים, לפחות בכל מה שקשור לוויראליות. מדובר על סרטון בן 3 דקות, המראה את אנשי דאע"ש מפריחים לאוויר קונדומים מנופחים בגז, אשר בתוכם ישנן פצצות קטנות.

תחילה, נראה היה כי מדובר במתיחה, אך מסתמן שלא כך הדבר ומדובר בניסיון אמיתי של דאע"ש לייצר נשק נ"מ מאולתר. המטרה: לפגוע במטוסים של הצבא הרוסי שהחל להפציץ אותם בשבועיים האחרונים. הסרטון, שמלווה בשירי דאע"ש המוכרים, צולם ככל הנראה ליד העיר אידליב.

היתרון בפצצות קונדומים: הקונדומים יחסית שקופים וקשה להבחין בהם. החיסרון: ובכן, אלה פצצות קונדומים.

אגב זאת לא הפעם הראשונה שנעשה שימוש בבלונים בלחימה, אבל בהחלט הפעם הראשונה שקונדומים משמשים למטרה הזאת. במלחמת העולם השנייה יפן שיגרה לאוויר אלפי בלונים עם פצצות בתוכם כדי לשבש את ההתקפה האמריקאית - ומתקפת הנגד הזאת הצליחה לחסל שישה אמריקאים. האם פצצות הקונדומים של דאע"ש יתגלו גם כן כקטלניים? כרגע הם בעיקר מתגלים כוויראליים עם 650 אלף צפיות בתוך מספר ימים.