סטרוברי פילדס מעוניינת להנפיק בישראל אג"ח ב-250 מ' ש'

האג"ח מדורגות בדירוג A ע"י מעלות ■ סטרוברי פילדס היא חברת נדל"ן מניב אמריקאית, הפועלת שנים רבות בתחום בתי אבות סיעודיים ומרכזים רפואיים

בורסה / צילום: תמר מצפי
בורסה / צילום: תמר מצפי

חברת הנדל"ן האמריקאית סטרוברי פילדס ריט (Strawbery Fields) מתכוונת להיכנס לשוק החוב הישראלי והגישה תשקיף לרשות לניירות ערך להנפקה ראשונה של אג"ח בהיקף של 250 מיליון שקל, המדורגות A ע"י מעלות. את ההנפקה מובילה חברת איפקס הנפקות.

חברת סטרוברי פילדס היא חברת נדל"ן מניב אמריקאית, הפועלת שנים רבות בתחום בתי אבות סיעודיים ומרכזים רפואיים. בבעלות החברה 40 בתי אבות ומרכזים רפואיים שיקומיים במדינות: אילינוי, אינדיאנה, אוהיו, טקסס, מישיגן ואוקלהומה.

כלל הנכסים בפורטפוליו של החברה,  מושכרים למפעילים שונים של  בתי אבות. רוב המטופלים בבתי אבות שמחזיקה החברה,  הינם מטופלי Long term'' הזקוקים לאשפוז ממושך, טיפול רפואי ושיקומי.

בעלי המניות העיקריים של החברה הינם משה גובין ומייקל בליסקו, כאשר בראש החברה עומדים, נני עין גל המכהן כמנכ"ל משותף יחד עם משה גובין.

החברה מציגה NOI  (הכנסות תפעוליות שנתיות, נטו) בקצב שנתי של כ- 32.8 מיליון דולר ותזרים מזומנים בקצב שנתי של כ-19 מיליון דולר. עפ"י הדוחות הכספיים נכון לסוף יוני, ההון העצמי של החברה עומד על כ-128.7 מיליון דולר ומהווה כ-40% מהמאזן.