הרשת החברתית: בר רפאלי חוגגת 70 למותג התכשיטים ה.שטרן

וגם: מי הגיע למסיבת יום ההולדת של נעמי נאם, רעייתו של חיים הורביץ?

אירוע נוצץ

מותג התכשיטים ה.שטרן כבר בן 70. המעמד המחייב צוין אמש (א') במסעדת "אריא" בתל-אביב, אליה הגיעו כדי לברך: שרון רוזנברג, מנכ"לית ה.שטרן הנכנסת; ישראל קורט, המנכ"ל היוצא; הזוג גלית גוטמן ויגאל אהובי; יקיר שעשוע וזוגתו ה"שורדת" בדימוס מרינה קבישר; השפים אסף גרניט ושי לי ליפא; אליקס דה לינייה, מנהלת השיווק הבינלאומית של המותג ונצר לשושלת מלוכה בלגית; מלי ושמעון גרשון; וגם הפרזנטורית הבינלאומית של המותג, בר רפאלי, שהגיעה מלווה באמה ציפי ובאחיה און. על הדרך הושקה באירוע גם קולקציית תכשיטים חדשה.

 בר רפאלי ואליקס דה לינייה/צילום: אביב חופי ורפי דלויה
  בר רפאלי ואליקס דה לינייה/צילום: אביב חופי ורפי דלויה

 יגאל אהובי וגלית גוטמן/ צילום: אביב חופי ורפי דלויה
  יגאל אהובי וגלית גוטמן/ צילום: אביב חופי ורפי דלויה

חגיגה תאילנדית

נעמי נאם, רעייתו של חיים הורביץ והבעלים של "ספא שבע" במלון הילטון, חגגה את יום הולדתה ה-41.

לציון האירוע ולמסיבה שהתקיימה היכן אם לא במסעדה התאילנדית "ניטן תאי" (Nithan Thai), אותה צפויה נאם לפתוח לקהל הרחב בעוד מספר שבועות, הוזמנו והגיעו: החברה פנינה רוזנבלום; אנגסנה סיהפיטאק, שגרירת תאילנד בישראל; המפיק מרדכי אשד; ואחרים.

נעמי נאם אנגסטה סיהפיטאק נוחיים הורביץ / צילום: שוקה כהן
 נעמי נאם אנגסטה סיהפיטאק נוחיים הורביץ / צילום: שוקה כהן

עובדה שיש תיירים

סוף-סוף זה קרה: חברת הלואו קוסט האירית ריינאייר החלה לטוס בסוף השבוע האחרון לשדה התעופה עובדה (6 טיסות שבועיות). פתיחתו הרשמית של קו התעופה צוינה אתמול באילת באירוע קבלת-פנים חגיגי.

יריב לוין, שר התיירות שזקף לזכות משרדו את תחילת פעילותה של ריינאייר בעיר הנופש הדרומית, אמר כי "ההגעה של ריינאייר מוכיחה לכולנו שניתן להביא לכאן את חברות התעופה הגדולות, ובהחלט אפשר להביא לכאן תיירים רבים. בזכות התמריץ של משרד התיירות לחברות התעופה, בשלושת השבועות האחרונים הגיעו עוד כ-4,000 תיירים לעיר; זו הבעת אמון בתיירות לישראל בכלל ובאילת בפרט".

לוין גם הזכיר כי באילת צפויות לנחות בחודשים הקרובים חברות בינלאומיות נוספות דוגמת מונארך ופגסוס.

דיוויד אובריין, מנכ"ל ריינאייר, אמר קודם לאירוע: "ריינאייר שמחה להשיק את קווי התעופה הראשונים לעובדה - שדה התעופה הראשון של החברה בישראל - עם טיסות מקובנה, בודפשט וקראקוב שיטיסו לאילת 40 אלף תיירים. אנו מציינים את כניסתה של ריינאייר לשוק חדש ומרגש".

בקבלת-הפנים נכחה גם קיארה רבארה, מנהלת הקו לישראל מטעם ריינאייר.

קיארה רבארה ויריב לוי/ן צילום: יוד צלמים
 קיארה רבארה ויריב לוי/ן צילום: יוד צלמים

ספינה של כבוד

משה מנו הוא לא רק בעלי חברת מנו ספנות הידועה בספינות הנופש שלה, מתברר שהוא גם קונסול כבוד של רוסיה בישראל. בתוקף תפקידו זה הזמין מנו את ד"ר אלכסנדר פטרובשין, שגריר רוסיה החדש, לארוחת צהריים חגיגית על סיפונה של ה"גולדן איריס" - שהיא אחת משתי ספינות הנופש שבבעלותו (נזכיר כי למנו גם אוניות מטען להובלת פחם ועופרות ברזל).

לארוחה המכובדת על המים הוזמנו גם: יונה יהב, ראש עיריית חיפה, ורעייתו, פרופ' רבקה יהב; ד"ר אלכסיי סנדרוב, הקונסול הכללי של רוסיה בחיפה; ואחרים.

יגיע כדי לפרש

מרטין וולף, עורך משותף ופרשן כלכלי ראשי של "פייננשל טיימס", יגיע לוועידת ישראל לעסקים 2015 של עיתון "גלובס", וייקח חלק במליאת הפתיחה של הוועידה שתעסוק באי-השוויון העולמי, מלחמת הדתות והשפעתה ומרכז הכובד הבא של הכלכלה העולמית.

וולף, המדורג במקום ה-15 ברשימת "100 ההוגים הגלובליים המובילים" של כתב-העת היוקרתי "Foreign Policy", זכה בפרס מטעם ה-Overseas Press Club of America על "הפרשנות הטובה ביותר על חדשות בינלאומיות".

וולף פרסם גם ספרים רבים, בהם: "מדוע הגלובליזציה מצליחה" ו"התמורות והזעזועים: מה למדנו ומה עוד עלינו ללמוד מהמשבר הפיננסי", שראה אור לאחרונה.

וולף עוסק רבות בהשפעתם של משברים כלכליים על תהליכים חברתיים ונחשב לאחד הפרשנים הכלכליים הבכירים בעולם.