הרשת החברתית: למי קרא שמעון פרס "צוציקים"?

וגם: מי זכה בתחרות פיתוח אפליקציות לרכב של יונדאי ישראל?

 פרופ` עמי מויאל, שמעון פרס, דני רוטשילד והרצל שלם/ צילום: רונן דבש
פרופ` עמי מויאל, שמעון פרס, דני רוטשילד והרצל שלם/ צילום: רונן דבש

הצוציקים של פרס

הנשיא לשעבר, שמעון פרס, ממשיך לקטוף תארים. השבוע (א') הוא קיבל תואר עמית של כבוד ממכללת אפקה להנדסה. פרס קיבל את התואר על היותו "מוביל דרך ובעל חזון ברתימת המדע והטכנולוגיה לטובת פיתוחה של מדינת ישראל", כך נמסר.

התואר המכובד הוענק באירוע חגיגי בהיכל התרבות בתל-אביב בסימן 20 שנה למכללה, מידיהם של פרופ' עמי מויאל, נשיא המכללה; האלוף במיל' דני רוטשילד, יו"ר חבר הנאמנים; והרצל שלם, יו"ר הוועד המנהל.

"ממרום גילי, אני יכול לומר שאתם צוציקים", אמר פרס לקהל המהנדסים שהוסמכו באירוע.

 פרופ' עמי מויאל, שמעון פרס, דני רוטשילד והרצל שלם/ צילום: רונן דבש
  פרופ' עמי מויאל, שמעון פרס, דני רוטשילד והרצל שלם/ צילום: רונן דבש

נפש עם שחר

ניסים משעל, איש התקשורת והסופר, שהשיק באחרונה ספר חדש תחת השם "הלוחמים פשטו עם שחר", הדרים יחד עם רעייתו איימי לחופשה במקום הנמוך ביותר בעולם.

אלון פלג, מנכ"ל בית המלון דיוויד ים המלח בו התארחו בני הזוג משעל, דאג להצטלם עם האורח המוכר ולהעניק לו במתנה את הספר החדש.

אלון פלג וניסים משעל/ צילום: מורג ביטן
 אלון פלג וניסים משעל/ צילום: מורג ביטן

הפורום הלבן

גוף חדש נולד במחוזותינו: פורום ידידי המרכז לטניס בישראל. בראש הפורום יעמדו גיא ידלין, מנהל חטיבת הנייר של נייר חדרה, שישמש כיו"ר וארי שטרסברג המנכ"ל. טניסאי העבר עמוס מנסדורף ואנה סמשנובה ישמשו כחברי כבוד.

לאירוע ההשקה שהתקיים ביוםחמישי האחרון בדופלקס בהרצליה הגיעו: אסי טוכמאייר, בעלי קנדה-ישראל; אילן צחי, לשעבר מנכ"ל הוט; צחי פישביין, יו"ר הטוטו שבאחרונה הגיש מועמדות לתפקיד מנכ"ל מפעל הפיס; ח"כ יעקב פרי; הפרסומאים שלומי אבנון וזיו פופלסקי; אייל בקשי, מנכ"ל ברק קפיטל; איאן פרומן, ממייסדי המרכז לטניס בישראל; טנסיאי העבר אנדי רם, מנכ"ל Pulse Play; ואחרים.

איאן פורמן, אנדי רם ואסי טוכמאייר/ צילום: לידור גולדברג
 איאן פורמן, אנדי רם ואסי טוכמאייר/ צילום: לידור גולדברג

ארכיטקט החוויות

סטן פלפס, מייסד Inch9, סופר ו"ארכיטקט חוויות", יגיע לוועידת ישראל לעסקים 2015 של עיתון "גלובס" וייקח חלק במושב מיוחד שיעסוק בארכיטקטורה של חשיבה שיווקית מיתוג ובידול עסקי באמצעות שילוב ערכים.

פלפס הוא מייסד Inch9, חברה לייעוץ שיווקי, המספקת השראה למנהיגים לחשיבה מזווית שונה על בעלי העניין החשובים ביותר שלהם. פלפס נחשב לדמות מובילה בתחום השיווק בעולם. הוא פיתח שיטה חדשה המשמשת אותו בעבודתו עם מותגי ענק, זאת במטרה לכבוש את ליבם של עובדים ולקוחות.

תפיסתו, המכונה "כלל דג הזהב", מתמקדת בערכה הגבוה של חוויית הלקוח, הנוצרת מבידול תחרותי וממעורבות העובדים בבניית תרבות תאגידית חזקה.

פלפס מציב בפני מותגים שונים את האתגר ליצור הזדמנויות חדשות ואף מנחה אותם כיצד יוכלו להצליח יותר בעולם המשתנה של המחר. הוא פועל ליצירת חוויות זכירות, משמעותיות ונאמנות למותג. ספרו "מהו דג הזהב הסגול שלך - 12 דרכים להשיג לקוחות ולהשפיע באמצעות שיטת 'פה לאוזן'", הפך לרב-מכר עולמי.

ועידת ישראל לעסקים 2015 של עיתון "גלובס" תתקיים בתאריכים ה-6-7 בדצמבר בתל-אביב, ותארח את בכירי המגזר העסקי, אנשי ממשל, בכירי המשק, דמויות מפתח מהעולם ועוד, לדיונים ייחודיים ואקטואליים.

כבוד סגול

הגברת הראשונה של כרמיאל, טובה סגול, מבעלי כתר פלסטיק, קיבלה השבוע תואר אזרחית כבוד מעיריית כרמיאל. סגול, יש לציין, היא האישה הראשונה שהוכתרה בתואר זה בתולדות העיר.

ראש העירייה, עדי אלדר, סיפר באירוע הענקת התואר, על הפעילות ההתנדבותית שלה במשך שנים. עוד ציין אלדר כי משפחת סגול עצמה קשורה לעיר למעלה מ-30 שנה, ובה הקימה את מרכזי הייצור של כתר.

עוד נכחו באירוע: רויטל גנץ, מנהלת ניצן הורים - מרכז להדרכה וסיוע להורים בעלי הפרעות קשב וריכוז ורעייתו של בני גנץ; פלאית ומוטי אורנשטיין, מייסדי עמותת מפעלות חינוך; עירית ומושיק תאומים; סמדר זוהר, מנהלת הורים בכרמיאל; וכמובן הבעל סמי סגול ובנות המשפחה הגאה: נטלי, שירה ומיה.

סמדר זוהר, רויטל גנץ, שירה סמי טובה מיה ונטלי סגול ועדי אלדר/ צילום: אלכס הובר
 סמדר זוהר, רויטל גנץ, שירה סמי טובה מיה ונטלי סגול ועדי אלדר/ צילום: אלכס הובר

אפליקצייה מצילת חיים

הסוף לאסונות שיכחת ילדים ברכב? יונדאי ישראל הכריזה אמש (ג') על האפליקציה הזוכה בתחרות גמר פיתוח אפליקציות לרכב: אפליקציית בייבי גארד, המסייעת במניעת שיכחה של ילדים, זאת הודות למערכת חישה המותקנת במושב הבטיחות ומתקשרת עם מערכת השמע ברכב, ובאמצעות אפליקציה המותקנת במערכת השמע ואחראית לניהול מערכת ההתראות.

מפתחי האפליקציה, אייל, עידו וערד סרוסי, זכו ב-100 אלף שקל. "היזמים הפגינו מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסה והצליחו לייצר אפליקציות פורצות דרך לטובת הנהג והנוסעים ברכב", אמר במעמד ההכרזה דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל.

עוד נכחו באירוע: אסתר ברק-לנדס, מנכ"לית חממת נילסן אינובייט; נירית אליוביץ, מנהלת חטיבת השיווק בכלמוביל; ג'י טי פארק, מנהל המכירות של יונדאי במזרח התיכון ואפריקה; ג'יהון אן, מנהל השיווק של יונדאי באזור; ואחרים.

אסתר ברק לנדס, דוידי פיאמנטה, אייל עידו, ערד סרוסי, נירית אליוביץ/ צילום: סיון פרג'
 אסתר ברק לנדס, דוידי פיאמנטה, אייל עידו, ערד סרוסי, נירית אליוביץ/ צילום: סיון פרג'

 

מיליון וחצי בדרכי נעם

ערב התרמה למען חניכי אלין בית נעם התקיים השבוע בהיכל התרבות בתל-אביב. את האירוע יזמה עמותת אלין בית נועם, הפועלת משנת 1941 למען אנשים עם מוגבלות, ואגודת ידידיי אלין בראשותה של היו"רית, אילנה המבורגר, רעייתו של יאיר המבורגר.

את האירוע - במהלכו נאספו כמיליון וחצי שקלים - הנחתה יובל שרף, ובעלה שלומי שבן אירח את שלום חנוך ונינט טייב למופע בליווי הקאמרטה הישראלית ירושלים בניצוחה של קרין בן-יוסף.

בין הנוכחים: איקי בר-חיים, מנכ"ל אלין בית נעם; ורד ואבי פישר; אסנת ועמי אראל; יהודית ורמי נוסבאום; תמי ואורי סלונים; נאוה ברק ושלום זינגר; נילי ואלי זהר; שירה וישי דוידי; יהודה רווה; לילית ושמוליק זיסמן; בלה לוסטיג וישראל מקוב; רמי שלמור; ואחרים.

 אילנה המבורגר, איקי בר חיים ויאיר המבורגר/ צילום: שמוליק שליש
  אילנה המבורגר, איקי בר חיים ויאיר המבורגר/ צילום: שמוליק שליש

זזים

מרב לייפר מונתה למנכ"לית חברת ההשמה see.V המתמחה בגיוס עובדים בתחום ההיי-טק.

השופטת בדימוס מיכל רובינשטיין-שמגר מונתה ליו"רית אגודת הידידים של הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה.

השופטת בדימוס אילה פרוקצ'יה נבחרה לנשיאת המוסד לבוררות עסקית.

פאר כהן-גדות מונה למנהל יחידת CloudZone במטריקס.

המהנדס אלי לויט מונה לסמנכ"ל הנדסה בתאגיד המים מי רעננה.

עדי גרוס, מנהל אגף חיתום באשרא, החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ, מונה לסגן יו"ר הוועדה לאשראי בינוני וארוך ב-Berne - האיגוד הבינלאומי לביטוח אשראי.

איילת קלר מונתה למנהלת שירות הפיזיותרפיה במרכז שניידר.

עינת דז'יגן מונתה למנהלת השיווק והמכירות של Regus בישראל.

יניב אס מונה לסמנכ"ל כספים של בזק און ליין.

עו"ד שלומי אוחנה מונה לממלא-מקום יו"ר פורום דיני עבודה ארצי של לשכת עורכי הדין וליו"ר ועדת דיני עבודה במחוז מרכז של הלשכה.