הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע, זו הפעם ה-11 ברציפות, הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, בדמותה כמזכירתו של סוכן הביטוח "שוקה", כשהיא אוכלת את הדפים של הצעת הלקוח. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.1%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של חברת שטראוס למילקי גולד, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי. בפרסומת נראה בן המשפחה מציג להוריו את חברתו, אשר רוצה מילקי גולד, והם חושבים שהיא רוצה כסף וזהב. שיעורי הזכירות לפרסומת גבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.9%.

בולט בנוכחות בדירוג השבוע משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, שהכניס לטבלה 3 פרסומות: מזרחי-טפחות למקום השלישי, קרולינה למקה למקום השביעי והוט מולטי למקום התשיעי.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי הפרסומת נכנסה השבוע למדד הישר למקום הראשון בזכורות, והבולטות שלה נובעת כנראה מאורכה ומהמוזיקליות הלא שגרתית שבה. עם זאת, הפרסומת לא דורגה כאהודה במיוחד.

קמפיין הפרסומות של בנק הפועלים, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע האחרון, עם 1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך במעט ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 564 (לעומת 531 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים זהה לזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-40.8 מיליון דולר (לעומת כ-39.0 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות