המשטרה: לא הקמנו צוות בדיקה לפרשת ינון מגל

(עדכון) - "גלובס" העביר לבית היהודי בקשה לתגובה ונענה ב"אין תגובה" ■ הערב ייפגשו מגל ובנט

ינון מגל / צילום: שלומי יוסף
ינון מגל / צילום: שלומי יוסף

האם יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, יפעל להדחתו של ח"כ ינון מגל מהמפלגה בעקבות פרשת ההטרדות המיניות לכאורה? לפי שעה שומרים בבית היהודי על שתיקה בנוגע לפרשה, אולם באתר "סרוגים" דווח כי במפלגה לא מתכננים לפעול כרגע נגד מגל עד לבדיקת הטענות.

"אנחנו בשלב בירור הדברים, וכרגע לא נעשה שום צעד בנושא", אמר יו"ר סיעת הבית היהודי ל"סרוגים".

בינתיים, במשטרה מכחישים כי הקימו צוות לבדיקת הנושא: "בהמשך לפרסום ולפניות כתבים אודות הקמתו לכאורה של צוות בדיקה מיוחד לבחינת חשדות להטרדה מינית, נבקש להבהיר כי לא הוקם כל צוות מיוחד לבדיקת הנושא", נמסר ממשטרת ישראל.

"גלובס" העביר למפלגת הבית היהודי בראשות בנט, ששריין בעצמו מקום ברשימה לינון מגל ערב הבחירות, בקשה לתגובה - אך נענה כי "אין תגובה". השניים קבעו להיפגש בשעות הערב.

כתבות נוספות בנושא:

עיתונאית: "ינון מגל אמר שהוא מתחרמן מהציצי והתחת שלי"; מגל: "מתנצל"

פרשת ינון מגל וההטרדה המינית: עכשיו התגובה של הבעל

בסיעת המחנה הציוני הגיבו היום (ג') לדברים ואמרו: "קראנו בתדהמה את הפוסט שפרסמה הבוקר רחלי רוטנר, כתבת ועורכת באתר וואלה! מכיוון שח"כ מגל איננו מכחיש את הדברים שאמר 'בין ידידים'. אנו דורשים מיו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט לנקוט אמצעים חריפים נגד חבר הכנסת ממפלגתו, שכאמור הודה במעשים החמורים".

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל התייחסה לפרשה בדף הפייסבוק שלה וכתבה: "אסור לנו לעבור לסדר היום - את הטענות כנגד ינון מגל יש לחקור לעומק! נשים בישראל צריכות ללכת לעבודה - ולכל מקום - בלי חשש מהטרדה, והמדינה חייבת להגן על הזכות הבסיסית כל כך הזו. אם יש בדברים אמת - לפעול לפתיחת חקירה פלילית ולהשעיית ח"כ מגל מהכנסת".