הדאבל של CBS: תשדר את הגראמי ואת הסופרבול בתוך שבוע

הרשת יוצאת במהלך שיווקי לקידום השידורים, הן מול המפרסמים והן מול הצופים

מטה CBS / צלם: רויטרס
מטה CBS / צלם: רויטרס

רשת CBS יוצאת במהלכים שיווקיים לקידום שבוע השידורים הגדול שלה בחודש פברואר, במסגרתו תשדר את טקס הגראמי ושבוע אחריו את משחק הסופרבול.

מדובר בהזדמנות גדולה עבור הרשת לרשום נתונים גבוהים ממכירת פרסומות עבור האירועים. ספוט ממוצע של 30 שניות בסופרבול נמכר עבור 5 מיליון דולר. עבור הגראמי דורשת הרשת מעט פחות, אך גם שם צפוי ספוט ממוצע לעלות מיליוני דולרים בודדים.

במסגרת קידום האירועים, הן מול המפרסמים והן מול הצופים, השיקה אמש CBS פרומו מיוחד המשלב סרטונים ותמונות של האירועים.

טקס הגראמי בשנה שעברה השיג את נתון הצפייה הנמוך ביותר ב-6 השנים האחרונות, לאחר שרשם 25.3 מיליון צופים - ירידה של 11% מנתוני 2014. מנגד, סופרבול 2015 רשם שיא צפייה עם 114 מיליון צופים, והפך למשדר הנצפה ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית.

על-פי הערכות, מלאי הפרסום של הסופרבול כמעט אזל לחלוטין, ובימים האחרונים החלה להתפרסם רשימת המפרסמים המלאה. בין היתר, כפי שפורסם אתמול (ד') ב"גלובס", תפרסם בפעם השנייה באירוע חברת האינטרנט הישראלית WIX. החברה מכינה פרסומת לאירוע באמצעות משרד אנימציה ולא באמצעות משרד פרסום מסורתי.

בכיר ברשת CBS אמר כי "אנחנו מאמינים שיש קשר ישיר חובבי מוזיקה לחובבי ספורט. יהיו אוהבי מוזיקה שיעברו גם לצפות במשחק וגם חובבי ספורט שיביעו עניין במוזיקה. אנחנו מחכים לקהל שיצפה באירועים הגדולים של פברואר".