פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק הוטמעה בסגפרדו הצרפתית

האפליקציה מאפשרת לסגפרדו צרפת לממש את תהליכי המכירות וההפצה באפליקציית מובייל, באמצעות שימוש במכשירי טאבלט של סמסונג

חברת התוכנה מג'יק , המספקת פלטפורמות פיתוח אפליקציות מובייל, יישומי ענן, ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי פלטפורמת האינטגרציה שלה משמשת לחיבור מערכת ה-SAP Business One לאפליקציית המכירות במובייל, לשם ניהול ההזמנות והאספקה לחנויות יצרנית הקפה סגפרדו (Segafredo) בצרפת, חברה בת של ענקית הקפה הבינלאומית זאנטי (Zanetti).

האפליקציה, שפותחה יחד עם שותפתה של מג'יק חברת דאנם (Danem), מאפשרת לסגפרדו צרפת להעביר את תהליכי המכירות וההפצה למובייל, באמצעות שימוש במכשירי טאבלט של סמסונג. האפליקציה מאפשרת לנהגי החברה ולצוותי המכירות בשטח לקבל ולהשלים תהליכי הזמנות מחנויות מכל מקום ובזמן אמת.

במסגרת הפרויקט עלה הצורך להעביר נתונים בין מערכת שרשרת האספקה, המבוססת על SAP Business One, לבין מערכות המובייל שבידי הצוותים בשטח. לצורך כך נעשה שימוש בפלטפורמת האינטגרציה Magic xpi ובמתאם המובנה של מג'יק עבור SAP Business One, אשר איפשרו עדכון בזמן אמת של מערכת ה-ERP בנתוני האספקה, ההזמנות והמלאי, כמו גם הנפקת חשבוניות.

בנוסף, האפליקציה כוללת יכולת עבודה במצב בלתי-מקוון, דבר המאפשר להשתמש בה גם במידה ואין גישה לרשת האינטרנט. האפליקציה אפשרה לסגפרדו צרפת להגביר את היקף המכירות באמצעות היכולת לקבל הזמנות בזמן אמת, לצפות בנתוני מלאי ומכירות מעודכנים, להגביר את היעילות התפעולית, ולשפר את שירות הלקוחות.

ז'אן-פרנסיס קהארל, מנהל פרויקטים בסגפרדו, מסר כי "אנחנו מרוצים מאוד מהאפליקציה. שיתוף הפעולה הגמיש ויעילותו של הצוות, כולל אנשי מג'יק ודאנם, איפשרו עמידה ביעדי התקציב ולוחות הזמנים - דבר נדיר ביחס לפרויקטים מסוג זה".