מנכ"לית הבורסה לשעבר אסתר לבנון - דירקטורית במלם תים

לבנון סיימה את תפקידה כמנכ"לית הבורסה בסוף 2013 לאחר כשבע שנים בתפקיד ■ מלם תים אמונה בין השאר על פרויקט מצלמות המהירות בכבישי ישראל

אסתר לבנון חוזרת לבורסה. כשנתיים לאחר שהתפטרה מתפקידה כמנכ"לית הבורסה לני"ע בתל-אביב לבנון מונתה לכהן כדירקטורית בחברת המחשבים מלם תים שבשליטת שלמה אייזנברג.

לבנון עבדה בבורסה במשך 28 שנים, מתוכן כיהנה כמנכ"לית הבורסה במשך כשבע שנים.

בתפקידה החדש לבנון צפויה ליהנות מהתגמולים המקובלים לדירקטורים בחברות ציבוריות, וניתן להעריך כי אלה יצטברו לכמה עשרות אלפי שקלים בשנה.

לבנון מחזיקה בתואר מוסמך במתמטיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים והיא בוגרת תכנית לניהול בכירים מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב.

בחודש יולי 2013 הגישה לבנון מכתב התפטרות לדירקטוריון הבורסה מתפקידה כמנכ"לית, בו ציינה כי לא קיבלה את תמיכת הדירקטוריון לתכניות שהציגה לטיפול בבעיית ההתייבשות של מחזורי המסחר, וחודשים ספורים לאחר מכן עזבה את התפקיד.

התפטרותה של לבנון נעשתה בסמוך להתפטרות יו"ר הבורסה הקודם, סם ברונפלד, מהתפקיד וזאת על רקע עימות חריף מול יו"ר הרשות לני"ע, פרופ' שמואל האוזר שביקר את תיפקודם הלקוי לראייתו.

מלם תים  עוסקת במתן מגוון שירותים ובמכירת מוצרים בתחום ה-IT, בהם ייעוץ, תכנון, יישום אינטגרציה, הדרכה והטמעת מערכות מיחשוב, שירותי אחזקה ותמיכה ושירותים מקצועיים נוספים. בסוף הרבעון השלישי של 2015 העסיקה החברה 2,870 עובדים. מניית החברה הכפילה את שוויה בשנה האחרונה ומשקפת למלם תים שווי של כ-360 מיליון שקל.

מינויה של לבנון לדירקטורית במלם תים נעשה במקביל לשינויים שנעשו בהנהלת החברה, במסגרתם מונו למנכ"לים משותפים אילן טוקר, שכיהן כמ"מ מנכ"ל ומנהל אגף כספים ואודי וינטראוב, שכיהן כמנכ"ל חברה בת.