יוניטרוניקס תקים חניון שלישי בניו ג'רזי תמורת כ-4.5 מיליון ד'

יוניטרוניקס פיתחה טכנולוגיית חניה אוטומטית הכוללת מערך יחידות רובוטיות שנועדה לאפשר איחסון ואיחזור בחניון אוטומטי של כמות רכבים הגדולה פי 3 בהשוואה לחניונים רגילים

קבוצת יוניטרוניקס , ספקית בינלאומית מובילה של מוצרי אוטומציה תעשייתית, מחסנים חכמים וחניונים אוטומטיים, הודיעה היום (ד') כי החברה הנכדה יוניטרוניקס סיסטמס אינק, חתמה על הסכם להקמת חניון אוטומטי של כ-300 מקומות חניה במבנה דירות בניו ג'רזי, ארה"ב. סך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקט מסתכמת בכ-4.5 מיליון דולר, והוא מתוכנן להסתיים במחצית השנייה של שנת 2017.

יוניטרוניקס פיתחה טכנולוגיית חניה אוטומטית הכוללת מערך יחידות רובוטיות שנועדה לאפשר איחסון ואיחזור בחניון אוטומטי של כמות רכבים הגדולה פי 3 בהשוואה לחניונים רגילים. המערכת מנוהלת באמצעות תוכנות ייעודיות שנועדו לאפשר אחסון אוטומטי יעיל של רכבים בחניון ושליפתם במהירות בתום החניה. 

חיים שני, מנכ"ל יוניטרוניקס, ציין כי "אנו רואים חשיבות רבה בהסכם זה, המעיד על אימוץ הטכנולוגיה הרובוטית החדשה שפיתחה החברה על ידי מקבלי החלטות בשוק האמריקאי. במהלך שלושת החודשים האחרונים השלימה החברה את ההקמה ומסרה שלושה חניונים אוטומטיים מתוצרתה בארה"ב - מתוכם שניים בניו ג'רזי ואחד בקליפורניה. בסה"כ הוקמו ונמסרו עד כה ללקוחות החברה בצפון אמריקה חמישה חניונים המכילים ביחד כ-1,400 מקומות חניה. הפעלת חניונים אלה מזה מספר חודשים בצורה תקינה גרמה ללקוח איתו התקשרה החברה לאחרונה לבחור בפתרון החניה של יוניטרוניקס. אנו רואים בכך הבעת אמון בחברה ובפתרון החניה שלה".