מה כתב יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג לכריסטיאנו רונאלדו?

הציוץ של רונאלדו על הפרסומת לחברת הוט הישראלית עורר זעם של שונאי ישראל ■ הרצוג התגייס למשימה בטוויטר

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד / צלם: רויטרס

הציוץ של כוכב הכדורגל של ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, לגבי הפרסומת שלו לחברת הוט בישראל ביחד עם שלישיית "מה קשור" (ראו סרטון בתחתית הכתבה), חולל סערה בטוויטר וגרר שלל תגובות אנטי-ישראליות. "יש שמועות שאני עומד להיות כוכב בישראל", כתב רונאלדו ליותר מ-40 מיליון העוקבים שלו בטוויטר - "לא בכדורגל, אלא בפרסומת".

גולשים רבים הטיחו בפניו כי "ישראל כובשת", "הם גנבו את האדמה לפלסטינים", וכי הוא בעצם משתף פעולה עם "רוצחי ילדים".

כנראה כדי לא לאבד את רונלאדו לשונאי ישראל, וכך לפגוע בתדמית של ישראל בעולם שגם ככה לא במיטבה כיום, בין המגיבים היו גם כאלה שביקשו לצייץ בשבחה של ישראל - ויו"ר האופוזיציה וראש המחנה הציוני, יצחק הרצוג, היה ביניהם.

הרצוג (HerzogMK@) צייץ לרונלאדו וקרא לו לא לפחד משונאי ישראל ולא להיכנע להם. הרצוג סיים את הציוץ בקביעה: "הציוץ הזה מגיע מאוהד ברצלונה" - היריבה המושבעת של קבוצתו של רונאלדו. 

מלשכת הרצוג נמסר בתגובה: "השונאים והמסיתים נגד ישראל תוקפים בכל חזית. חשוב להבהיר לכל ידידינו בעולם שאנחנו איתם ומוקירים את מאבקם מול השקרים וההסתה נגד ישראל שהפכו למגיפה כלל-עולמית". 

יצחק הרצוג בטוויטר. מתוך הטוויטר
 יצחק הרצוג בטוויטר. מתוך הטוויטר

עוד תגובה בציוץ של רונאלדו הגיע מחשבון הטוויטר הרשמי של מדינת ישראל (Israel@), ובה נכתב כי הפרסומת "מסעירה" את כל האוהדים של רונאלדו בישראל. 

טוויטר של רונאלדו/ מתוך טוויטר
 טוויטר של רונאלדו/ מתוך טוויטר