מפקד גלי צה"ל חזר בו מקיצור תוכניתו של רזי ברקאי

מפקד גל"צ, ירון דקל, וראש חטיבת החדשות, אבי ברזילי, חזרו בהם מההחלטה לקצץ את התוכנית "מה בוער" בהגשת ברקאי ■ אראל סג"ל ישדר ברצועת פריים חדשה - אך לא על חשבון "מה בוער" ■ גורמים בסביבת ברקאי: לא שמענו על כך

רזי ברקאי / צילום: גל חרמוני
רזי ברקאי / צילום: גל חרמוני

מפקד גלי צה"ל, ירון דקל, וראש חטיבת החדשות של התחנה, אבי ברזילי, חזרו בהם מההחלטה לקצץ את התוכנית "מה בוער" בהגשתו של רזי ברקאי.

"ההחלטה היחידה שהתקבלה ותתממש בקרוב היא שאראל סג"ל ישדר בגלי צה"ל ברצועת פריים חדשה", נמסר מהתחנה. "אנו שמחים וגאים על כך שסג"ל ימנה בקרוב עם מגישי התחנה הבכירים, והוקם צוות הקמה שיגבש את פורמט התוכנית".

גורם בצוות התוכנית "מה בוער" אמר ל"גלובס" כי עד לרגע זה ברקאי לא קיבל על כך כל הודעה רשמית.

בתחנה אישרו כי התוכנית "מה בוער" לא תקוצץ, והיא תמשיך להיות משודרת שעתיים מדי יום. זאת למרות דבריו של ברזילי בראיון ל"גלובס" בשבוע שעבר, לפיו הוא אמר לברקאי שהוא "נכס צאן ברזל לתחנה", ושהתוכנית שלו צריכה להתקצר לשעה ולעסוק בתחומים שבהם הוא עוסק.

"קראתי לזה 'המשרד לענייני מודיעין' - חוץ, ביטחון, מדיניות. בזה אין עליו", אמר ברזילי ל"גלובס", והוסיף כי ברקאי "צריך לעשות תוכנית מהודקת של שעה. פוליטיקה, מדיניות, דיפלומטיה, יחסי ישראלים-ערבים. כל הפריים מורכב מתוכניות של שעה".

לאחר הפרסום ב"גלובס" ממנו למד ברקאי על הכוונה להביא את סג"ל לשדר באחת מהשעתיים של תוכניתו, הוא הודיע כי הוא שוקל את המשך דרכו בתחנה. ביום ראשון, לאחר שידור התוכנית, נפגשו ברקאי ועורכת תוכניתו נורית קנטי עם דקל וברזילי לשיחה בה ניסו למצוא פתרון לעתידו של ברקאי. היום (ג'), כאמור, החליט דקל להאריך את החוזה של ברקאי ולהשאיר את תוכניתו באורך שעתיים. גם הפעם, ברקאי לומר על כך מקריאה בתקשורת.

כעת נשאלת השאלה, לאור חתימת החוזה מול סג"ל, איזו משעות הפריים תוקרב לטובת תוכניתו החדשה ותשלם את המחיר.