חברה של ענבל אור ומנכ"לית משרד הפרסום שלה עוברת צד

אילנה גולץ, מנכ"לית גולץ יעד פרסום שיווק ויחסי ציבור בע"מ, ביקשה להצטרף לבקשת הקפאת ההליכים או לחילופין לבקשת הפירוק נגד אור סיטי נדל"ן ■ טוענת כי החברה חייבת לה כ-2.4 מיליון שקל, וכי צ'קים שניתנו לה חזרו

ענבל אור עם אילנה גולץ יועצת תקשורת שתבעה אותה  / צילום: אביב חופי
ענבל אור עם אילנה גולץ יועצת תקשורת שתבעה אותה / צילום: אביב חופי

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, אמנם דחה היום (ה') את בקשת הפירוק שהוגש נגד חברת אור סיטי נדל"ן, אולם הצרות של ענבל אור עדיין לא הסתיימו. 

אילנה גולץ, חברתה של אור ומנכ"לית משרד הפרסום שלה, גולץ יעד פרסום שיווק ויחסי ציבור בע"מ, ביקשה להצטרף לבקשה להקפאת ההליכים או לחילופין לבקשת הפירוק שהוגשו נגד אור סיטי נדל"ן. בקשתה, שהוגשה על ידי עו"ד יואב אוסישקין, עשויה לשפוך אור על התנהלות החברה.

זאת, ימים ספורים לאחר שהגנה על אור בתקשורת, ואף התראיינה בחדשות ערוץ 2 כחברתה הקרובה.

בנימוקי הבקשה נכתב כי המבקשת היא בעלת חברת פרסום ורכישת מדיה, המעניקה לאור סיטי נדל"ן שירותים מזה כ-4 שנים. לטענת גולץ, החברה של אור חייבת לה נכון למועד הגשת הבקשה כ-2.4 מיליון שקל. עוד היא טוענת כי בימים האחרונים חזרו צ'קים של אור שניתנו לה, וזאת מסיבה של אי-כיסוי מספיק. 

לטענת גולץ, אור פנתה אליה אתמול (ד'), אמרה לה כי היא ערבה אישית לחוב כלפיה, התחייבה בפניה כי החוב יוסדר עד הצהריים וטענה כי מצב החברה איתן, וכי אין לה מה לדאוג. בעקבות זאת נאותה גולץ להגיע למשרד של עורכי דינה של אור ולחתום שם על תצהיר התומך בטענות החברה. 

עם זאת, בניגוד להתחייבות של אור, החוב לא כוסה באותו יום, וגולץ החלה לחשוש כי החברה אכן אינה מסוגלת לפרוע את החובות כלפיה. לטענתה, לאור מצב החברה, היא חוששת כי ייגרמו על-ידי החברה העדפות נושים אסורות, ולכן היא מבקשת להצטרף לבקשות שהוגשו לפירוק ו/או הקפאת הליכים לחברת אור סיטי נדל"ן.