הולכים על ביטוח: פרסומת אי.די.אי בראש הדירוגים

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות

קבוצת אי.די.אי לביטוח משתלטת השבוע על הובלת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות עם שני המותגים שלה: 9 מיליון וביטוח ישיר. 9 מיליון היא הפרסומת האהובה ביותר. בפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, נראית הפרזנטורית שני כהן משוחחת עם המתמטיקאי היווני פיתגורס. היא רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.1%.

הפרסומת לביטוח ישיר, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, היא הפרסומת הזכורה ביותר. הפרסומת, שבה נראות היונים מתיידדות עם תוכי שחוזר על כל מה שבעלת הבית אומרת, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-40% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.1%.

משרד החינוך (המסלול הטכנולוגי) העלה את קמפיין הפרסום המושקע ביותר השבוע, אך יש פער גדול בין היקף ההשקעה לביצוע בפועל - לפחות בכל הקשור למיקום הפרסומת בדירוג. הקמפיין באמצעות לפמ (לשכת הפרסום הממשלתית) לא מצליח להשתלב בדירוג למרות השקעה גדולה במדיה. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה בקמפיין עמד על 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון. היקף ההשקעה בקמפיין זה קרוב מאוד בהיקפו לקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר, שהיה הקמפיין לפיוז טי, עם סך השקעה של 1.3 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 561 לעומת 509. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר - כ-42 מיליון דולר במחירי מחירון לעומת כ-36.1 מיליון דולר בשבוע שעבר.

הולכים על ביטוח: אי.די.אי בראש שני הדירוגים
 הולכים על ביטוח: אי.די.אי בראש שני הדירוגים