הקבוצה בראשות שלום שמחון פורשת מהמירוץ לרכישת מגה

הקבוצה מסרה לנאמנים כי עקב העובדה שלא גובשו הסכמות לרכישת מלוא הסניפים ובשל התנגדות העובדים, היא פורשת מהמירוץ ■ שמחון: "ההצעה בתנאים לא מספקת את דרישות המכרז. לכן אנחנו מחוץ לתמונה"

שלום שמחון / צילום: תמר מצפי
שלום שמחון / צילום: תמר מצפי

קבוצת שלום שמחון הודיעה היום (א') לנאמני מגה כי עקב העובדה שלא גובשו הסכמות לרכישת מלוא הסניפים ובשל התנגדות העובדים, היא פורשת מהמירוץ.

שמחון מסר כי "היה חלון הזדמנויות היסטורי לעשות שינוי בתחרות במשק, אבל לאור העובדה שהקבוצה לא הצליחה להסכים על רכישת כל הסניפים, נאלצנו לוותר על ההצעה. זה חבל לנו ברמה האישית, ואנו משוכנעים עדיין שחיזוק הרשתות הקטנות-בינוניות זה המהלך הנכון מבחינה המשקית, אבל לאור התוצאות מסתבר כי המקסימום שאפשר היה להשיג פשוט לא מספיק טוב. במהלך כל סוף השבוע עשינו מאמצים כבירים להביא הצעה שעומדת בתנאי הנאמנים, וזה לבסוף לא צלח. ההצעה בתנאים לא מספקת את דרישות המכרז. לכן אנחנו מחוץ לתמונה".

ההצעה של שמחון עמדה על 226 מיליון שקל - וזה עם התניה שיוזל שכר הדירה של הסניפים. למעשה, קבוצת שמחון מציעה 160 מיליון שקל ועוד 66 מיליון שקל בכפוף להורדת שכר דירה ב-37 סניפים.

הקבוצה, שכללה גם את מנכ"ל רשת החינוך נאות מרגלית, הרב ליאור גבאי, תכננה להפעיל את מגה על-ידי 13 הרשתות הקמעונאיות הקטנות שחברות בקבוצת הרכישה, באופן שיאפשר להרחיב את פעילותן ולקיים תחרות טובה יותר בשוק.