יושבה המחלוקת בין היו"ר והמנכ"ל של הבורסה בת"א

יו"ר הבורסה אמנון נויבך והמנכ"ל יוסי ביינארט דיווחו היום לדירקטוריון כי יישבו את המחלוקת ביניהם והם חוזרים לעבודה משותפת ■ בתחילת השבוע דווח כי נויבך מעוניין להחליף את ביינארט בשל חילוקי דעות מהותיים

יוסי ביננארט ואמנון נויבך / צילום: תמר מצפי
יוסי ביננארט ואמנון נויבך / צילום: תמר מצפי

המחלוקת בין יו"ר הבורסה, אמנון נויבך, והמנכ"ל יוסי ביינארט יושבה והשניים חוזרים לשתף פעולה. כך דיווחו השניים לדירקטוריון הבורסה שאישר גם את הדו"חות הכספיים לשנת 2015.

בתחילת השבוע התברר כי מערכת היחסים העכורה בין השניים הגיע לשיא כשנויבך אף היה מעוניין להחליף את ביינארט ולמנות תחתיו אדם אחר. חילוקי הדעות בין השניים נגעה לאופן הניהול השותף של הבורסה שסובלת בשנים האחרונות מידיה במחזורי המסחר ומירידה במספר החברות שנסחרות בה.

הנהלת הבורסה שעמדה על חילוקי הדעות בין השניים שכרה את שירותיו של איקה אברבנאל, שכיהן בעבר גם כסמנכ"ל בכיר בטבע, לצורך "שיפור הליכי הניהול ויחסי העבודה" ובמסגרת זו הוא שימש כמעין מגשר בין צמד ראשיה.

ביינארט מונה לתפקיד מנכ,ל הבורסה בשנת 2014 במקום המנכ"לית הוותיקה אסתר לבנון ולתפקיד היו"ר נבחר אמנון נוייבך במקומו של סם ברונפלד. ברונפלד ולבנון הודחו קודם לכן במהלך פומבי ויוצא דופן, על ידי יו"ר רשות ני"ע, פרופ' שמואל האוזר, שביקש לנער את המוסד המנומנם.