אחרי למעלה מעשור: דוברת קשת גלי וילף-רביב עוזבת את תפקידה

וילף-רביב, ששימשה גם כמנהלת יחסי הציבור של זכיינית ערוץ 2, ביקשה לסיים את תפקידה כדי לפנות לאתגרים חדשים

גלי וילף רביב דוברת קשת עוזבת את תפקידה / צילום: רונן אקרמן
גלי וילף רביב דוברת קשת עוזבת את תפקידה / צילום: רונן אקרמן

אחרי למעלה מעשור בקשת, דוברת זכיינית ערוץ 2 קשת, גלי וילף-רביב, עוזבת את תפקידה. וילף-רביב, ששימשה גם כמנהלת יחסי הציבור של קשת, ביקשה בשבוע שעבר לסיים את תפקידה כדי לפנות לאתגרים חדשים.

וילף-רביב החלה את דרכה בקשת במחלקת יחסי הציבור והייתה אחראית בין היתר על קידום תוכניות הדגל של הזכיינית ואף שימשה כדוברת ערוץ 24 בתקופת השקתו המחודשת. בשנים האחרונות ניהלה את מחלקת התקשורת והדוברות של קשת, ובשנתיים האחרונות ניהלה גם את מחלקת יחסי הציבור. 

במסגרת תפקידה עסקה וילף-רביב בתהליכים ארוכי-טווח, פיתוח אסטרטגיה תקשורתית רוחבית של הארגון, קידום פעילותה הבינלאומית של ki, כיום מחברות התוכן הבולטות בעולם, וליווי תקשורתי של הנהלת הארגון. כמו כן עסקה ביצירת אירועי מדיה קריאטיביים ברשתות החברתיות בקמפיינים למותגי הדגל של קשת, ובהם "האח הגדול", "עובדה", "ארץ נהדרת", "הכוכב הבא" ו"מאסטר שף". 

טלי גורן, סמנכ"לית תקשורת ורגולציה בקשת, מסרה כי "היכולת להמציא מחדש, לנהל בשקט בתוך סערות ולנווט בתבונה ברגעי משבר, הן רק חלק מתכונותיה המיוחדות של גלי. אני מודה לך על שנים ארוכות של שותפות וחברות, מקצוענות, יושרה ועשייה רבת-הישגים. אני שמחה על הדרך שלנו יחד, מאמינה בך ובטוחה בהצלחתך".

מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר כי "את ההצלחה של גלי להיות דוברת, לנהל את תקשור העשייה של קשת, אי-אפשר להסביר רק ביכולותיה המקצועיות הגבוהות. היא נסמכה גם על כך, שהבינה, האמינה ואהבה את היצירה המגוונת בקשת. בזכות אלה היא ידעה לתקשר באופן כן, ישיר ומקצועי את הרגעים הגדולים וגם להתמודד היטב עם המשברים. גלי יקרה, תודה רבה ובהצלחה". 

וילף-רביב מסרה: "אני עוזבת לאחר תקופה ארוכה שבה קשת הייתה חלק בלתי נפרד ופועם בחיי, והפרידה אינה קלה. זכיתי לעבוד עם אנשים נהדרים ומוכשרים, לעמוד בפני אתגרים ולשמוח יחד בהישגים. אני רוצה להודות מכל לבי לאבי ניר על האמון, ההכוונה ועל ההזדמנות שנתן לי, למדתי ממך רבות רבות. לטלי גורן, שמלווה אותי מיומי הראשון בקשת, תודה גדולה על החברות, התמיכה והלימוד הבלתי פוסק כיצד לפרוץ גבולות, הענקת לי השראה עצומה לאורך הדרך. שנות עבודתי בקשת היוו תרומה משמעותית לעיצוב דרכי המקצועית והאישית. תודה אחרונה לצוות היקר והאהוב ולקולגות שעבדו אתי לאורך השנים".